lørdag den 9. maj 2009

De sidste krampetrækninger.

Det har været en dejlig uge, hvor jeg har haft fri. Jeg har virkelig nydt det fuldt ud og nået en del synes jeg.
Jeg har scrappet lidt ind imellem, men dog ikke layouts. Det har været konfirmationskort og bordkort det meste af tiden. Jeg kan godt mærke at jeg er ved at køre liidt træt i konfirmationskort :) Så her er de sidste krampetrækninger mht konfirmation.

De første 3 kort er til Anna Cecilies fætter Martin. Det er svært nok i forvejen at lave drengekort og så 3!! Men andre i familien skulle også bruge kort til ham.

PS de her rummænd der er på det første kort har jeg lånt af Jette...de er sgu da for cute, så dem må jeg have engang :) Den ene ligner ET haha.. Nå men her er de tre kort til Martin:

Søndag skal vi til Jeanettes konfirmation og jeg har lavet dette kort til hende. Og ja hun er en hestepige :)
Hendes mor bad mig lave nogle bordkort, så jeg gik igang...pyha et projekt for det der græs vil ikke standses rigtigt ud så jeg måtte klippe efter...det tog laaaang tid. Men de blev glade for resultatet :)
Da min svigermor havde fødselsdag fik hun ud over gaven denne hilsen fra os:
Til min mor på morsdag har jeg lavet følgende og sendt med posten:
Jeg glæder mig til at høre hvad hun synes om det :)

..Og lige et closeup. Jeg er ved at lære at tage nærbilleder. Jeg har lært at der er noget der hedder macro som gør det meget nemmere...haha. Tak for tippet Berit :)
Nu truer en ny uge snart med arbejde og den sidste spansktime inden sommerferien..Hola hvor der er FEDT!!! Eneste triste er at vi får en spanskbog med hjem som vi skal læse. Sådan på meget nem-nem stadiet...men jeg sveder næsten allerede over det :)
Kan i nu have en dejlig uge og nyd at det gode vejr vidst kommer tilbage :)

13 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hola.... ;-)

Ja, hold da op, der har været gang i kortene... synd at de begynder at hænge dig ud af halsen... men skønne er de jo alle...

Jeg er også vild med det kort med rummænd, men om det er QK eller det er stempler, fanger jeg ikke lige?????? og ang. det md at du ikke kan standse græsset ordentlig ud, så skal du nok have et klart klitermærke mere på bagsiden, jeg har også en enkelt jeg har 2 på....

Kan du også have en fantastisk uge, glæder mig snart til at vi ses... Knuz

Majer sagde ...

Sikke en masse lækre ting du har fået lavet!! Det var da noget af en opgave med alle de bordkort, når nu du endte med at klippe dem ud!

sonja sagde ...

Hvor har du været kreativ,dine kort er bare så flotte,og æsken til mor den må da gå lige i hjertet.god morsdag.

Anonym sagde ...

Ihhh er du ved at lære at habla spaniol !? Spændende ! Du må da ha pøj pøj med studiet !
Sikke travlt du har haft det i din ferie...det præger dog hverken kort eller bordkort præg af...flotte sager som altid :O)Jeg er nu også vild med dit ET kort :O)
Nyd nu denne søndag i fulde drag.

Pia sagde ...

hold da helt op hvor har du været kreativ, sååå flotte ting og sager ,kan godt forstå du er kørt træt i konfirmations kort

Jette / ma11edina sagde ...

Ja, jeg er også glad for at konfirmationerne med hvad dertil hører er overståret for denne gang *S*, men har dog været til 2 skønne fester her i weekenden :-). Synes det blev nogle skønne kort, og meget forskellige også! Og sikke nogle dejlige mor-kreationer du fik lavet, de må da vække glæde! Betina: rumvæsenerne er QK ;-).

Unknown sagde ...

Hola...:o)
Sikke nogle skønne kort - og lækre æsker til mors dag.. håber de bragte lykke... Og at du selv havde en super god dag..

lam sagde ...

Hold da fest, du har været produktiv i din ferie.
kan godt forstå du er ved at køre træt i konfirmationskort og så til den samme dreng O) men skønne er de nu.
Lækre chokolade æsker

fie & Co sagde ...

Pu ha, du har nok haft travlt! Men det er det bestemt ikke blevet mindre godt at, tværtimod... Det er rigtig lækkerier;0)

Og altid dejligt og blive ladet lidt op med et par fridage.

Knus

Sabina Bjerre sagde ...

Hold op nogle flotte kort!!!

Ang den trælse græs-die, så drillede min også, men jeg har sat det der stykke tape bagpå - og nu virker det :)

Måske det også kunne virke hos dig :)

Trine Emdal sagde ...

Hold op der har været gang i produktionen
super skønne ting du har fået lavet er special vil med det du har lavet til mors dag super super skønt

maria sagde ...

Sikke en masse lækre ting du har lavet. ja de små rummænd de er bare for skønne.

BellaMio sagde ...

Der har ellers været gang i kortene, og de er skønne!! Mon ikke man ofte kører lidt træt i perioder, sådan bliver det også her til jul!! Men nu må konfirmationerne da næsten være forbi.. :-)