søndag den 5. september 2010

Lidt kreativ er man vel altid..

I denne her weekend har jeg sammen med Jette været til Viborg messen hvir vi havde aftaltes at mødes med Betina. Det var en superhyggeligt dag med højt solskin udenfor og højt humør inde i hallerne. Kæft der var mange mennesker. Indrømmet jeg kunne godt få spat af ældre damer der nussede rundt med -10 km i timen..det er jeg altså bare ikke gearet til *G*

Idag søndag har Erik og jeg været til Håsum marked og tulle rundt. Vi købte egentligt ikke noget med nød solen og at hilse på dem vi kendte. Da vi kom hjem gik Erik igang med at klippe i mit japanske kirsebærtræ..piiiv. Men det er desværre nødvendigt. Jeg havde ikke nerver til at se på det så jeg satte mig ovenpå og lavede dette layout efter en skitse Henriette havde lagt på scrapsisters forum.
Så lidt kreativ har jeg da været :)
Kan i alle have en fantastisk uge og husk at være kreative :)

12 kommentarer:

Heidi sagde ...

Lyder til en skøn weekend - fik du handlet i sneglefart også ;)))

Uha ja jeg kan lige se det for mig - ham med stor saks og går igang, godt du fandt roen til scrap i sted. SMUKT lo

lam sagde ...

Sikken et skønt layout og i en lidt anden stil end du plejer.

Annette / aka sagde ...

Fint lo af din far. Dejlige farver. Og sikkert vældig hyggeligt at sidde med, mens manden går amok med saksen.
Griner af den med de gamle damer....kan lige se det...hihi.

Linda sagde ...

Jeg kan lige forstille mig at du ikke kan holde din kaje lukke med hensyn til de gamle damer. Der er nok kommet nogle bemærkning eller to. Det er et rigtig dejlig LO og nogle skønne farver. Når træet nu bliver klippet bliver der jo nye billeder næste år. For dem du ellers har vist har været flotte.

Pia sagde ...

nå så du har ikke tålmodighed til 10km/t :-) Må man godt beskære japansk kirsebær nu? Vores trænger nemlig også... Skønt layout du har fået lavet!

Cecilie sagde ...

Det lyder som en god week-end, og jeg vil sige, at hvis du får så smukt et layout ud af at Erik ordner have, så er det da ikke så tosset. Det er virkelig et skønt layout.

Unknown sagde ...

Årh, hvor er det bare super super lækkert dit LO :D Så flot! Og sikke en køn mand, man kan jo se, hvor du har dit smukke ansigt fra.
Hi hi, de der gamle damer, varmen og manglende plads var mine klagepunkter i Viborg.

Jette / ma11edina sagde ...

Det er et super flot og smukt layout!! Flot opsat til det smukke foto. Der er sådan lidt White space touch over det, ik´? :))

Henriette sagde ...

lækkert layout (som altid!) Anette. Det er blevet rigtig elegant og sikke et godt billede!

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hehe mon det er de samme "ældre damer" der også irriterede mig i Viborg ??? Deres tempo passede nemlig heller ikke til mig - slet ikke, men handlet blev der nu alligevel.

Synes det er et rigtig flot lo, du har lavet af din far, lidt udover Netti Stilen, men bestemt flot.

Håber snart vi ses - god weekend

Charlotte Ravn sagde ...

Uh det er jo næsten vintage stil ;) Super fint LO du har lavet.
Vi fik fældet vores kirsebærtræ for at par år siden og jeg savner det stadig. Det havde flotte røde blade og der kom helt sorte og meget søde bær på og om foråret var der de smukkeste lyserøde blomster. Desværre var det flækket ned midt igennem og naboens tag var i fare! :(

Betina Olesen sagde ...

Ja, tak for en hyggelig dag... og som tiden da flæj afsted, og det samme gjorde jeg jo... glemte helt at betale og få mine ting... tsk tsk...

Skønt LO, skønne farver og opsætning. Kan rigtig godt lide det bånd du har brugt... mums...