tirsdag den 26. juni 2012

Det går rigtig godt :)


Jeg har lavet lidt kort igen. Det første jeg vil vise er et kort til min chef, Vi skal ud og grille hos hende på torsdag og vil give hende en lille gave. Dertil skal der naturligvis også et kort. Jette udfordrede mig til at bruge knapper og banner. Ikke lige noget jeg plejer at gøre brug af, men jeg valgte at tage udfordringen op. Det kom der dette kort ud af:
Min mor manglede et mere sådan generelt tillykke kort. Det kom der dette ud af. Jeg syntes at papiret lagde op til ikke for meget pynt.
Vi skulle til dobbelt fødselsdag og kort må der til :) Først et kort til min mor. den bagerste die er en jeg har købt hos Unikscrap..elsker den og den er supernem at bruge :) 

 Rasmus, min nevø, fyldte 8 år, og er vild med Milo. Så han fik et Donnakort a la Milo :)
 Min søster bestilte et bryllupskort til et hold venner. Det gav mig mulighed for at prøve min nye die fra Unik. Den skal jeg helt sikkert nok blive glad for :)
 Og til sidst; Over hos Card and Scrap har vi gang i en udfordring hvor man skal bruge roser. Vi var blevet sponsoreret af 7Dots og jeg fik lavet dette kort. Hop over og vær med :)

Pyha det var alt jeg havde lavet siden sidst.
Jeg er startet på mit nye arbejde og jeg er rigtig glad for det. Det er nogle søde kollegaer jeg har fået og et spændende sted. Lige nu er jeg helt bombet når jeg kommer hjem, for der er meget nyt at lære naturligvis, men jeg synes det går rigtig godt :)
Kan i alle have en fortsat god uge og weekend. Vi skal først på fredag have trimmet Milo i Ringkøbing og så skal vi ud og prøvekøre 2 biler. Dejlig start på weekenden :)
Knus
Anette

9 kommentarer:

lam sagde ...

hold da fest en masse søde, flotte og elegante kort du har fået lavet. Du har godt nok været produktiv trods dit nye job. jeg er gald for at hører at du trives der ;O)

Jean sagde ...

Hold da op du har da fået lavet en masse forskellige kort..

Synes det med cirklerne til ringene er rigtig smart lavet... :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor har du fået rigtig mange skønne kort... alle med hver deres særpræg. Dejligt at høre du trives godt i dit nye job. Ja, vi ses i aften til lækkert mad... ha en god dag

Jette / ma11edina sagde ...

Smukke kort, hver og én!
Fin løsning på udfordringen, trods manglen på die ;))
Vi ses i aften...blir så hyg´somt :))

Annette / aka sagde ...

Du har da godt nok været flittig. Sikke mange fine kort - til alle anledninger.
Der er da lige et par ideer jeg godt kan bruge...
Hvor er det dejligt at høre at du trives med dit nye arbejde.

Gitte sagde ...

Super flotte kort. Dejligt at du er glad for dit nye job.

Grete sagde ...

Wooow.... nogle smukke kort, den øverste med banner på, er jeg da helt vild med SMUKT!!!
Nogle lækre dies du har brugt også.

Brogaard sagde ...

Hold da op nogle flotte kort du har lavet.

Eva Gro sagde ...

Så utrolig mange flotte kort du har laget!!
Og Milo var jo bare helt skjønn!

klem fra
Eva Gro