torsdag den 13. september 2012

Bestillingskort i lilla og sølv


Min mor skulle liige bruge et sølvbryllupskort i farverne lilla og sølv! Det er så ikke de farver jeg har flest af skal jeg hilse og sige..men jeg fandt dog lidt :) 
Jeg vidste at Donna havde en skabelon til et skjold, men den havde jeg ikke så jeg tegnede denne i stedet. Den blev nok lidt større end Donnas tror jeg. Nå men i en snæver vending kunne den godt bruges :) 

Denne weekend skal vi pakke sammen, ned og væk i Tversted. Øv hvor jeg hader det..jeg er ikke så god til vinter, mørke og kulde. Så jeg vil vride den sidste rest af fornemmelsen af sommeren 2012 i Tversted ud af weekenden mens jeg pakker ned og samtidig glæde mig til næste sæson :) 

Kan i alle have en fantastisk dag :) 
Knus
Anette 

5 kommentarer:

Heidibirte sagde ...

Det ligner da helt godt en Donna skabelon. Super flot kort, bogstaverne hvor kan man købe dem henne, eller har du lavet dem med en die, hvis ja hvilken er det så?

Netti sagde ...

Hej Heidi. Det er nogle Thickers som man køber i enhver scrapbutik :) Tak for din søde kommentar :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det fint og så flot du har syet. God weekend i Tversted.

Gitte sagde ...

Rigtig fint kort. Håber du får en dejlig weekend i Tversted.

Jette / ma11edina sagde ...

Flot kort i skønne lilla farver. Håber i fik pakket godt ned i Tversted :-)