tirsdag den 18. marts 2014

Jeg elsker stensils.

Nogle gange synes jeg det er pussigt som man skal have et vink med en vognstang før man vågner op og tænker; nåe ja ... det er da egentligt ret smart. Sådan havde jeg det med stensils. Jeg fattede ikke den dybere mening med dem og havde da een bevars..men den var aldrig blevet brugt. Så var det jeg opdagede at Memorybox havde lavet nogle megaflotte nogle og jeg blev hooked :) 

Jeg har brugt den her på mit DT bedrag til Card and Scrap hvor vi skulle bruge materialer fra Hobbyjunglen. Jeg valgte at stemple på noget papir med roser på og sætte dem på med 3D puder. Det giver en fin effekt :) 


Skal du ikke være med i udfordringen? :) Det kunne jo være du vandt :)

Jeg har som så mange andre haft et par travlt weekender med Scrap idet Jyske samt Convention. Ih jeg elsker begge arrangementer og glæder mig allerede til næste tur :)  Sidste weekend da jeg ikke skulle noget, havde jeg det sådan helt..ØV. Mon man kan blive afhængig af at mødes med andre scrappere :) :)

Fortsat god uge til jer.

Knus
Anette

2 kommentarer:

lam sagde ...

super lækkert kort og ja det var hyggeligt at møde IRL igen

Bodil Bording Hansen sagde ...

Rigtig fine kort, det ser sødt ud med hjerterne, og valmuerne passer fin til den baggrund.
Og farverne på begge kort er super :0)