søndag den 4. november 2007

SABINADAG.

Igår var jeg til scrapdag arrangeret af Sabina - også kaldet en SABINADAG af mig. det var virkeligt hyggeligt og afslappende - selv om der var nogle der glimrede ved deres fravær :o( Vi andre havde en dejlig dag og jeg fik lavet 2 layouts og startet på et dobbeltlo.

Her er de to som blev færdige:

Dette LO kan jeg faktisk godt lide - måske fordi jeg er vild med farverne. Og så mig og Sabina blev enige om..der gik Jette i den :o) Hov læg liiiige mærke til at for første gang i laaang tid så er der ingen knapper på et LO!! Det holdt også hårdt.



Dette LO er starten på mine julebilleder (selv om der ikke er meget julet over det). Indrømmet , det gjorde ondt at skære i cloud 9 papiret med poterne på. Jeg løb hen til skæremaskinen så jeg ikke kunne fortryde det. De to tuborgklammer er home-made. Skriften har jeg leget med kalligrafi for lige at banke lidt af rusten af - meeen der er lang vej igen kan jeg se.

Dette Lo reddet mig ligepå stregen; da jeg kom hjem igår aftes viste jeg Erik det LO med Tempo. Hvorfor scrapper du altid kun ham? spurgte han. Tadaaaaaaa...så slog jeg om på næste side og der var Felix. Pyha.. :o))

Og JA JEG VED DET..der er en stavefejl - jeg skal nok rette den. Fjols Anette!

Tak fordi du kiggede med :o)



5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er de bare flotte begge to ;o) Er især helt vild med de der kødben ved blomsten... Var rigtig misundelig over, at jeg ikke kunne være med i går :o( Ville så gerne have været der...

Betina Olesen sagde ...

nå nå nå.....ved slet ikke hvad du mener....LOL...du/i var også savnet.....men jeg har så god samvittighed her til aften, så det var fraværet værd ;-)

Flotte LO's, især det med Felix.....kom sådan til at grine, for først så tænkte jeg..."det var jo Tempo igen"...og så kiggede jeg næste LO, inden jeg fik læst hvad du havde skrevet nedenunder....sad nærmest på hovedet for at finde ud af hvad overskriften var LOL LOL

Det ser skide godt ud at crispbåndet er lagt dobbelt, og at du har sat et hjørne at det stribede papir forneden.

Knuz fra Betina

Jette / ma11edina sagde ...

Forstår heller ikke hentydningen...vi var da hos jer i tankerne!!! Super flotte LO´s...og ja jeg er vild med dem - begge to hehe...Kan godt se nogle ledetråde LOL... Lækre farver, og overskriften med Felix er super flot og ikke rusten...Smart brug af crispy-båndet!

lam sagde ...

super lækre layouts, er i sær vild med det med min forlovet ;O) Total seje hjemmelavet tuborgklammer.

Sabina Bjerre sagde ...

Jamen de er bare sååå herlige, begge to!!

Tusind tak for hjælpen - og køreturen hjem :) Og godt hende damen ikke vare mere sur end hun var :)