søndag den 2. november 2008

Jeg vandt skiseme!!

Jeg blev sørme frisk i torsdags :o) Jeg sad på arbejdet og passede min pind da jeg fik et par sms´er fra Jette og Betina: tillykke stod der blandt andet. Med hvad? skrev jeg. Så havde jeg sørme vundet skitsestafeten hos Unik Hobby - den havde jeg glemt alt om :o) Sikke en dejlig overraskelse og tusind tak til benedicte. Her er det layout som jeg vandt med:
Hos scrapsisters satte Lindse/Karen gang i en sjov leg, lidt a la da man som lille legede hviske-leg. Karen sendte et layout til den første på listen, vedkommende liftede layoutet og sendte sit bidrag videre til den næste på listen. Vildt sjovt at prøve og spændende at se alle bidragene til sidst og ikke mindst hvordan det som Lindse havde lavet. den leg kan varmt anbefales.

Jeg lavede dette layout til legen:
Også hos scrapsisters var der en juls-swap. Jeg havde fået en ide og ville lave jule-tags:

Okay det tog lidt lang tid at lave dem og jeg fortryder at jeg ikke lige tænkte mig om og lavede nogle til mig selv også nu jeg var i gang :o) Jeg håber at modtagerne kan bruge dem :o)

Igår, lørdag, var jeg sammen med Jette, Kirsten og Betina kørt til Hjørring hvor Sofie havde stablet et hyggeligt arrengement på benene. Jeg brugte dagen på at hilse på andre scrappere, handle lidt og lave 3 layouts (hmm sys jeg plejer at nå mere...)

Ja der er dømt totalt tøselayout med de gamle billeder af Anna Cecilie :o)
Det sidste layout jeg nåede blev lavet til Ann Cicilies udfordring hos 1-2-3 scrap! Det er en sjov udfordring som jeg kun kan opfordre jer til at prøve :o)
Ugens højdepunkt:

* Jeg er ENDELIG ved at blive rask..jubiiiiiii!!
* Scrapdagen hos Sofie.
* At Anna cecilie idag spurgte om vi ikke skulle tage i skoven med Tempo og vores kamera. Super dejlig tiltag.


Kan i alle have en god uge og tusind tak for jeres dejlige kommentarer :o)

15 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hold da op så meget du har nået her i ugen :o)
oG ET STORT TILLYKKE det er også et super flot lo du har lavet :o)
Det var sjovtat se dig "live" igår samme med alle de andre scrap piger, syntes selv det var en super skøn dag

Gitte sagde ...

Tillykke med 1. pladsen. Dit LO er super flot. Sikke mange ting du har fået lavet. De tags er super søde og dine LO's er rigtig utrolig flotte.
Sikke nogle dejlige stemnings billeder.

lam sagde ...

Stort tilykke herfra,det var også et super flot layout. jeg er vild med dit første layout fra Hjørring, fedt mix af farver og pynt.
Kanone billeder i fik taget

Anne Bente sagde ...

tillykke tillykke med sejren, og såååå mange andre flotte ting du pgså har lavet.

Unknown sagde ...

Tillykke med 1.pladsen ! Godt gået

Og sikke da en kreativitet trods sygdom !!!

Jette / ma11edina sagde ...

Det var nogle super lækre LO´s du fik lavet i går midt i mellem al snakken, grineflippene og handlen *S*. Jeg er vild med alt det "tøsede" ved begge LO´s!
Det ser ud til at i har haft en skøn tur i skoven, sikke fantastiske billeder!.Her var der dømt "børnedag"...dvs. de STORE børn var hjemme, det er nu skønt, når vi har fuld samling igen ;-)

Heidi sagde ...

tak for din hilsen til min blogcandy, du er nu med i kampen ;o)

Charlotte Ravn sagde ...

Hold da op sikke mange flotte layouts du har lavet! Tillykke med 1.pladsen, det var velfortjent med dit flotte LO!

Betina Olesen sagde ...

Ja, tak for sidst, en rigtig hyggelig dag, som godt nok var præget af en masse tøsefniseri indimellem ;-)
Skønne LO'er du fik lavet, og med det lækre blondebånd.... og du har også tekst på...LOL...

Knus Betina

MH72 sagde ...

Tillykke med sejren - det er et super flot LO du har lavet!

I det hele taget er det bare super flotte ting du har uploadet - og jeg er HELT VILD med billedet fra skoven hvor solen kommer igennem træerne. Det ser bare godt ud!

Lise sagde ...

For pokker hvor er du bare kreativ, hvis jeg nu sender dig alle mine billeder - og ALT mit papir m.m., kunne du så ikke lave LO´s for mig? - jeg ville dog tage æren, og smide dem alle på min blog.

Lækkert lækkert billede fra skoven, helt specielt lys. Jeg ved at jeg snart får lov at se et LO af det :o)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Lækre billeder! Jeg er meget glad for at kunne inspirere ;o)

Jeg håber, du bliver helt rask i en fart. Der er da ikke noget mere træls end at være syg så længe!

Mette sagde ...

stort tillykke med 1. pladsen. Jeg er vild med dit LO "venner", det er bare så flotte farver.
Flotte tags du har lavet...... du har haft travlt

Kirsten sagde ...

Tillykke med at du vandt konkurrencen. Det springer mig lige i øjnene, at du har ramt farven på din sweatshirt lige præcis i papiret, - flot :-)

LO'et med Anna Cecilie er dag bare for sejt. Skønne billeder og kanon materialevalg. - Og så kan du altså noget specielt med blomster og dims på dine LO'er.
Helt igenem flotte ting du har lavet.
Håber du snart bliver forkølelsen helt kvit.

Rigtig god week-end.

Unknown sagde ...

Wauw en masse du har nået, og det ser bare flot ud det hele.:0) tillykke med 1 pladsen :0)