søndag den 12. december 2010

Hmmm ham der Tim Holtz...

Ja jeg har jo så idag leget med Tim Holtz´ 12 tags for christmas og lad os bare slå fast at det bliver jeg nok aldrig en ørn til..pyha jeg sys det tog laang tid, men mere om det senere. Idag har jeg nemlig lavet julekort helt vildt da jeg ikke kan bruge højre arm fra imorgen tidlig. Jeg må med skam indrømme at i år blev julekortene ret simple for jeg havde simpelthen ikke tiden til at sidde og nusse med dem. Næste år skal jeg bare igang noget før!!
De kommer her 2 og 2 for ikke at lave indlægget dræbende langt:


Og så til ham Tim H. Lisette havde jo givet mig udfordringen at lave 3 tags efter hans blog og idé 12 tags for christmas. Jeg havde fået disse gaver af hende og skulle bruge mindst 3 af dem og så ellers finde et tag på hans blog og bruge materialerne og teknikkerne...tak skæbne.

Efter at have ledt og ledt efter en tag der bare så nognelunde ud til at være til at gå til for en Tim H nybegynder bestemte jeg mig for at lave denne her
Jeg gik igang ind imellem julekortene. Jeg fik bruge den hvide maling, glimmeret, glossy og crackel accent.
her er hvordan min tag kom til at se ud...

Jeg ved godt at den slet ikke kan måle sig med Lisettes, men pyha jeg sys det var svært. Det der crackel accent synes jeg var svært at få til at spille som jeg havde planlagt.
Og så lige til noget helt andet...jeg har lovet nogen (læs Heidi Elkjær) at vise et billede af mit hår som det er nu...og bliv nu ikke forskrækket :)

Det er faktisk meget tæt på min egen hårfarve. Jeg blev bare træt af at farve mit hår hele tiden for jeg elsker helt nyfarvet hår..og det er altså liidt dyrt i længden og ikke specielt sundt når jeg nu har farvet mit hår i 15 år eller deromkring..så sådan er det nu :)
Jeg er lige kommet hjem fra teateret hvor vi (pigerne fra afdelingen på arbejdet) så Citysingler. Kæft det var sjovt!!! Jeg hylede af grin 99 procent af tiden..den sidste procent var pausen. Den kan kun anbefales på det kraftigste.
Nu ved jeg ikke hvornår jeg har mulighed for at opdatere min blog igen. Min skulder skal nok lige lidt oven på igen. Imorgen kl 8 skal jeg opereres så send mig lige en tanke...nu vil jeg gå ud og spise en markrelmad mens jeg endnu må :)) Elsker makrel..ja jeg ved det er ulækkert..men JEG er vild med det.
Kan i have en god uge og send mig en tanke.
Anette

11 kommentarer:

Berit Bilde sagde ...

Flotte kort - og flot tag. Det er du da vist ikke så ringe til endda.

Og håret. Der er da ingen grund til at farve det. Din naturlige hårfarve klæder dig da.

Berit Bilde sagde ...

og ikke mindst pøj med operationen imorgen. Jeg håber den giver dig en "ny" skulder

Unknown sagde ...

Hvor er de skønne dine kreationer, jeg synes de er smukke. Og hvor ser du bare hammer-stang-lækker ud som blondine. Jeg har ikke fortrudt at jeg tog skiftet. 1000 mange knus og tanker til dig i morgen. Jeg tog mig selv i at tænke meget over, hvad det var jeg skulle i morgen d. 13. dec. - og så slog det mig - Anette skal opereres :)

lam sagde ...

skønne kort, jeg håber et af dem lander i min postkasse en af dagene.

Dit tag er da super flot og det er fedt at s edu har brugt teknikker,du ikke er vant til. tak fordi du tog udfordringen op ....men du mangler jo stadigvæk at lave to før udfordringen er fuldført ;O)

Jeg kan slet ikke kende dig på billedet, men nu du siger det ,så tror jeg egentlig jeg har et meget gammelt billede af dig med næsten den hårfarve og krølle, men det skal jeg nok gemme til en anden gang ;O)

held og lykke med i morgen

Mio sagde ...

Skønne kort : ) hvor dejligt at få en udfordring, hvor man skal afprøve nye ting, den første opgave har du da løst til UG *S*
Held og lykke med operationen i morgen, vi skal nok sende dig en tanke eller to : )

Jette / ma11edina sagde ...

Skønne tags, du klarer de udfordringer til UG!
Ja, som sagt, så synes jeg du ser hammer godt ud med det lysere hår....det virker rigtig narturligt og klæder dig enormt!
Nu er du på den anden side af operationen, håber alt er forløbet som planlaft....så sørg nu for at gøre som der bliver sagt hehe.. og ikke tage nogle chancer. Pøj-pøj til vi ses. Knus

Pia sagde ...

super flotte kort og den tags har du fået til at se kanon ud, flot med dit nye "gamle" hårfarve. jeg håber det er gået godt med din skulder og ønsker dig god bedring

Linda sagde ...

Flot ny pige i klassen :0) Du ser da knald godt ud Anette! Og det gør dine julekort også. Du behøver nu heller ikke have undskylde over de fine tags fra TH for det du har lavet ser skisme godt ud. Bare det var mig :0)
Og jeg vil sende dig en tanke i morgen tidlig. Held og lykke med det :0)

Anonym sagde ...

Så lækre julekort. Og den der tag er da for sej - det kan du ihvertfald godt finde ud af.

Pøj pøj med skulderen - håber din operation gik godt.

Heidi sagde ...

sikke nogen skønne kort og tags.
hvor er dit hår mega flot, synes heller ikke du behøvs at farve det. Desværre er min egen rigtige hårfarve mørkebrun, og hvis jeg ikke får det farvet kommer der SÅ mange grå hår som ses tydeligt i mørkt, så jeg får det jævnligt farvet. Håber operationen går godt. rigtig glædelig jul:) også

Betina Olesen sagde ...

Det ser skisme da godt med udskiftningen på toppen... men det var da lige før jeg tænkte hvem hun nu var, hende der på billedet ;-)

En masse søde julekort du har fået kreeret, de skal da nok bringe lykke til modtageren... og så synes jeg da at du har klaret dig super flot med din TH-udfordring...

Håber ellers at det går fremad med dig, og at du passer på dig selv. Jeg ville have sms'et igår, men den pis-mobil er begyndt at skabe sig sådan... mon jeg har tabt den for mange gange efterhånden... men som sagt, pas på dig... Stort Knuz