søndag den 15. maj 2011

2 layouts til Scrapmester 2011

Så er weekenden ved at være brugt. Jeg havde en fin tur til Sverige, men det var dejligt at komme hjem igen :)
Jeg ar fået lavet de 2 første opgaver til Scrapmester 2011. Opgave 1 kommer her. Der skulle være ordet ro/fred..så var det jeg tænkte at dette billede var oplagt :)
Opgave 2 var at bruge væsker. Jeg brugte distress stains og glimmermist (jeg HADER det stads..) Desværre er lyset ligesom for skarpt idag. Billedet bliver bare sådanne her uanset hvor tit jeg tager det om.. Nå men jeg fik da løst opgaven :)


Jeg har også nået at lave et bestillingskort som min mor skulle bruge til en 2 x 50 års fødselsdag. Da Niels og Lisa sejler var Donna´s lille skib jo oplagt :) Ret sjovt at lave.


Her i weekenden har vi slappet af inden vi træder ind i ugen med fødselsdag og konfirmation hos Lisette og hendes familie :) Skal du noget spændende i bededagsferien?

Knus

Anette

11 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hej Netti :)
ja se nu er det lidt nemmere at se end på web. jeg er stadig vild med den flotte grn på bryllups lo'et

det lille skib er bare super sød

knus

lam sagde ...

Sikken nogle skønne layouts og hold da fest i ser unge ud i 1994 ;O)
Hmm nej jeg skal ikke rigtig lave noget i bedeferien...måske lige lidt fredag. Der får jeg travlt for der kommer jo nogle jyder og vil ha mad!

Berit Bilde sagde ...

total dejligt Donna-kort. Jeg er ved at lave studenterhuer til en bestilling på invitationer til studenterfest.
Bededagsferien: Den skal blandt andet nydes med min savnede teenager, der kommer hjem fra Rydhave - og så skal også lige til et stævne i Viby - drengene og jeg

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Såå skønne layout's du har lavet... og det der med alle de "grimme" væsker har du da klaret så flot :-). Og hvor er det sejlskib da super sød... flot pyntet

Ha en god uge

Jean sagde ...

Hold da op nogle lækre ting du har fået lavet ;) Specielt kortet med skibet er fantastisk flot!!!!

Anne Bente sagde ...

total rålækre ting du igen har lavet Netti

BellaMio sagde ...

Det er et par skønne LO's.., og super lækkert kort med skibet..

Unknown sagde ...

Kære Anette
2 rigtig dejlige Layouts du har kreeret. det billede til RO-siden er perfekt...og du har virkeligt indfanget sjælefreden..og stemningen..!
Sjovt og skønt kort..!
Knus Engel..

Mette sagde ...

Hvor er det bare flot dit lo med ro. Smuk sammensætning af farver.

Mette

Kirsten sagde ...

Super dejlige LO'er du har lavet. Du er rigtig god til at variere din stil :-D
Jeg er helt vild med "RO" -LO'et, der er en dejlig fred og ro over det.

Fortsat god Bededagsferie med fest m.v.

Anonym sagde ...

Dejlige romantiske loer. Fedt sejlerkort - er vild med Donnas skabeloner.