søndag den 5. august 2012

DT opgave til card and scrap.

Så er ferien slut og i morgen kalder arbejdet igen :) Vi har haft den skønneste ferie i Tversted. 

I dag vil jeg vise jer mit bidrag til udfordringen der kører hos Card and Scrap lige nu. Vi skulle bruge et digitalt stempel fra The Cutting Cafe og jeg valgte det søde kukur som jeg har farvelagt med Mementomarkers. Hop over og vær med i udfordringen der lyder: brug stempler. SÅ kan det ikke være nemmere :) 
Vi kom hjem i går efter 14 dejlige dage i Tversted. Den stod på afslapning, hygge med naboerne på campingpladsen og div. små turer. Alt hvad en ferie skal indeholde for os :) Een af dagene kørte jeg til Frederikshavn og besøgte Heidi. (Tusind tak for lækkert stjerneskud, Heidi :) ). Vi brugte dagen hos hende til at snakke, hygge og scrappe og få nye scrapbehov. Tiden fløj afsted :) Tak for en vidunderlig dag til Heidi :) 
Hm ja Erik stjal kameraet en aften vi har gået ned til stranden og hvor vi havde fået lokket Milo i vandet. Det er ikke hans hofleg, men det bliver bedre og bedre :) 
 Aporpors mit nye kamera..JEG ELSKER DET!! :) Jeg har taget 301 billede i ferien og familien mente at nu var jeg gået paparazzi-amok. Da Anna Cecilie besøgte os, sov hun og 2 veninder i telt med vores vogn og lørdag middag da de vågnede, sagde den ene, Chris: "Åh nej bare hun ikke kommer med sit kamera"..de havde været i byen hele natten ;) Og jeg nænnede ikke at fotografere dem SÅ bombet :)
Jeg nyder at tage nærbilleder med mit Canon kamera :)

Kan i alle have en fantastisk uge om i har ferie eller ej.
Hilsen
Anette :)

8 kommentarer:

Gitte sagde ...

Super flot kort.
Dejligt at i havde en god ferie.

Annette / aka sagde ...

Velkommen hjem til hverdagen....
Det lyder dejligt med sådan en ferie i Tversted. Det er et skønt sted. Og jeg kan sige ordet rigtigt - efter at have boet i Nordjylland i flere år...hihi.

Dit kort er bare så sødt med det kukkeur. Jeg så det godt på Card and Scrap.

Dejligt foto E tog ved vandet.
Jeg husker godt, da min E fik sit Canon. Han kravlede også tit rundt i busk og krat og tog fotos af div. planter.....men vi andre stod og ventede....haha. Det ER altså også flotte billeder man kan få af ting, man ellers ikke lige ser.

Tak for alle dine søde kommentarer om alle mine og H's ting - uden scrap - og bare rolig. Billeder af rummet kommer. Men rækkefølgen skal jo lige være rigtig, ikke ?

lam sagde ...

det lyder som du har haft en skøn ferie og godt at høre at du er glad for dit nye kamara. Super lækkert kort. God arbejdsdag, jeg snupper lige en uges ferie mere ;O)

Ann Weiss sagde ...

Flot kort :-)
Ja et canonkamera er vidunderligt! og man får så mange nye muligheder med et DSLR :-) Det er fantastisk at lege med!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Et rigtigt sødt kort og sikke skønne billeder fra en skøn ferie. Ses vi på tirsdag. God mandag

Kisser Laptern sagde ...

Glædelig sensommer fra Hinnerup.

Kirsten

Jette / ma11edina sagde ...

Lækkert kort! Og nogle skønne billeder! Ham Erik er da en ferm fotograf :)). Forstår godt du er glad for kameraet :)

Heidi sagde ...

Hov hov argggg kunne du ikke ha advaret mig ;-)
selv tak for rigtig skøn dag - godt du kunne komme til mig når jeg ikke kunne komme til dig - fik først bil igen i torsdags pyyy - håber du er kommet godt igang på job knus