søndag den 10. februar 2013

Project life uge 4 og lidt loooove.

Så fik jeg scrappet lidt færdigt. Først vil jeg vise mine uge 4 sider. Jeg ved ikke lige hvad der skete siden jeg valgte orange og blå?! Men sådan blev det altså:


Her er et nærbillede af den ene side.


Og den anden side :) Jeg synes stadig det er rigtig sjovt at lave heldigvis :)


Jeg har også fået lavet et kort. En kollega bestilet et valentines kort og dét var en spændende opgave, for sådan eet har jeg aldrig prøvet at lave før. Resultatet kan i set her:


Faktisk har jeg også fået lavet uge 5 i project lift i dag, men det må vente for det er for mørkt nu til at tage billeder.
Kan i have en fantastisk uge. Jeg ved at jeg vil nyde min, for det er min sidste uge på B&O.
Knus
Anette

8 kommentarer:

Gitte sagde ...

Super flotte sider og flot kort.

Anne Bente sagde ...

hvor er de bare rålækre dine sider,jeg lover lover lover dig næste gang kommer der billede af mig selv på min LOLLLL

knusss

Jette / ma11edina sagde ...

Flotte PL sider, og orange og blå er da fantastisk flot! Lækkert papirvalg 😊. Selv tak, skønne scrapaften vi havde 😉. Nyder også selv at lave PL... Og familien at kigge på siderne 😉

Jette / ma11edina sagde ...

Flotte PL sider, og orange og blå er da fantastisk flot! Lækkert papirvalg 😊. Selv tak, skønne scrapaften vi havde 😉. Nyder også selv at lave PL... Og familien at kigge på siderne 😉

lam sagde ...

skønne sider og i farver jeg normalt ikke ser dig bruge, men du er sluppet rigtig godt fra det. Flot kort og god uge til dig også

Charlotte sagde ...

Skønne PL sider. :) Og sjove historier om 2-i-1 jakken og opvaskebørsten. he he. :) Synes du har fået meget med. Og ja, nogen gange er det sjovt hvordan man lige får valgt en farve for ugen.... min uge 6 er også ved at være ret orange - ved ikke rigtigt hvorfor den blev det. :)
Jeg glæder mig til at se mere PL fra dig.
Go' mandag aften.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Lækre sider og et super flot kort.
Ha en god dag

Heidi sagde ...

Super flot igen og syntes det sjov er er farverne er så forskellige men flot :-)
Øv for den med sidste uge - håber den bliver god for dig