mandag den 18. februar 2013

Project Life uge 6..og nye eventyr :)

Så fik jeg lige taget billeder af vores uge 6. Den var liiidt svær at fotografere for Milo blev ved med at stikke hovedet ind over mappen for ligesom at se hvad det dog var jeg stod og bøjede mig ned over :)


Første del af uge bød på hovedpine og biler :)


Anden del af uge bød på ny frisure til Anna Cecilie, scrap og eller bare normal hygge herhjemme :)


Jeg har fået nyt eventyr: I dag blev jeg ringet op og tilbudt et job his Siemens, som jeg naturligvis takkede ja til. Det gjorde det da lidt sjovere at melde sig ledig :) Så jeg skal starte enten d. 1/3 eller d. 15/3..det ville de lige finde ud af :) Ih hvor jeg glæder mig :) Nu er det lidt hyggeligere at gå herhjemme.

Kan i alle have en fantastisk uge og nu lover jeg at der ikke kommer flere indlæg fra mig før weekenden :)

Knus
Anette 

12 kommentarer:

Gitte sagde ...

Flotte sider.
Stort tillykke med det nye job.

Anne Bente sagde ...

total lækre sider, og hvor er du heldig allerede at ha fået job, stort tillykke med det :)
knuzz

rhh sagde ...

Det er nogle gode sider, og skulle du få lyst til at vise mere er vi klar til at kigge på :o)
Stort tillykke med at du så hurtigt er tilbudt et nyt job, når man ved der venter et job forude er 2-3 uger hjemme nok ikke så skidt endda

Jette / ma11edina sagde ...

Er vild med dine sider :-)) og farverne :-). Og igen, stort tillykke med jobbet, jeg sagde det jo ;-)). Nyd nu lidt frihed derhjemme inden nye og spændende opgaver står for døren :-D

lam sagde ...

Tillykke med dit nye job, det var godt nok hurtigt.
Igen nogle skønne sider og det virker som om, du er ved at finde din pl stil

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Allerførst et stort tillykke med dit nye job... godt gået. Og igen skønne sider i dit PL
Ha en god dag og vi ses på onsdag, knus

Annette / aka sagde ...

Allerførst tillykke med dit nye job. Fantastisk - og SÅ dejligt for dig.

Sikke fine ting du igen har lavet siden jeg var forbi sidst.
Flotte sider i dit PL og dit skjortekort er da bare så fint !

Lene sagde ...

Flotte sider
Stort tillykke med jobbet

Jean sagde ...

Super fede sider du har fået lavet..!

Hvor er det bare fedt med jobbet stort tillykke med det :)

Linda sagde ...

Først et stort tillykke med jobbet, hvor er det fedt :-) Og dine sider er så flotte, jeg er vild med dem. Vi ses på lørdag ;-) God søndag.

Anne Thormose sagde ...

Fantastisk, sådan at få tilbudt et nyt job - tillykke med det.

Flotte sider, du har fået lavet. Jeg kan sagtens sætte mig ind i, hvor svært det kan være at fotografere sider med en nysgerrig hund i huset. Asta skal også følge med i det hele - snuppede for et øjeblik siden lige limen fra sofabordet, så den skal jeg vist lige på jagt efter....

Pialine sagde ...

Superflotte PL sider du har lavet, fortæller en god historie og bliver dejligt at kigge tilbage på :) Tillykke med dit nye job - dejligt at høre hvor glad du blev :)