søndag den 13. januar 2008

Aftenens udfordring på SIF.

Her kl 19 var der en udfordring på SIF startet af scraps. Jeg fik lavet dette layout. Skitsen passede perfekt til dette billede fra Anna Cecilies fødselsdag.

Ellers er weekeeden gået med at se på konfirmationskjoler - hold da op der var mange mennesker rundt om i butikkerne. Det var helt vildt - men til sidst fandt vi hvad vi skulle bruge - nu skal min veninde så sy en næsten magen til men med lidt ændringer så den ikke ligner alle de andre.

Anna Cecilie og jeg har talt om hvad farverne til hendes konfirmation skulle være - hun ville gerne have sort og hvid! Men der sagde jeg stop - så i nat kom jeg lige på hvordan det hele skal se ud; med indbydelser, bordkort og borddekorationer..typisk mig. Farverne bliver sort, pink og rød.

Her er hvad jeg fik lavet til udfordringen:
Tak fordi du kiggede forbi :)

5 kommentarer:

lam sagde ...

hvor dejligt at høre at du er ved at få styr på festen ,kjolen og det hele.

Super flot layout og som sædvanlig total lækker håndskrift og doodling.....hmm hvem har dog lært dig det ;O)

Jette / ma11edina sagde ...

Igen er super lækkert LO i de dejlige farver ;-) Du styrer bare for vildt med dine håndtegnede overskrifter!!! :-D. Uhh lyder spændende med alle de forberedelser og overvejelser - nu er i da nået meget langt i planerne og farvevalget lyder vildt spændende synes jeg!

Anne Bente sagde ...

super lækkert lo du der har lavet :)

og sååå spændende med forberedelser til konfirmation,lækkert med en veninde der kan sy:), de farver i e rkommet frem til blir med garanti flot, ja jeg tror også nok jeg lige havde sagt stop til sort og hvid haaa,

ha en god dag

Betina Olesen sagde ...

Flot flot overskrift, du kan bare det "Gylle", og et godt opsat LO.

Uhhhh...lyder spændende med den borddækning....glæder mig til at se billeder af både AC og bordet...

Hmmmmmm...du mangler ikke en fotograf den dag, jeg er ikke så dyr i timeøn ;-) LOL

Hygge fra Betina

Kirsten sagde ...

Flot LO du har lavet, og en dejlig farve du har brugt. Spændende at se hvordan du får kreeret konfirmationsbordet
vi ses vel i morgen
Knus Kirsten