søndag den 10. februar 2008

Lørdag d. 9. februar: Endnu en lækker Sabinadag

Først vil jeg lige sige tak til Anita for den rigtig flotte præmie jeg modtog, den passer perfekt til et kommende projekt ;):

Igår var der jo Sabinadag i Skive og igen var det en superhyggelig dag hvor der blev scrappet, grine og snakket en masse. Jeg fik lavet 4½ layout. Nu skal jeg altså også til at fremkalde nye billeder.
Det første layout jeg lavede hedder "os to" og handler om Anna Cecilie og far og deres oplevelser på vores ferie sammen. Da jeg ikke lige havde nogle blomster i den rigtige størrelse, så lavede jeg disse "blomster" selv.
Skitsen er fra Pagemaps.


Det næste layout hedder BILEN fordi Erik og AC var meget facineret af de mange lækre biler de så på Grand Canaria. Denne bil måtte de have et billede af. Desværre er det her blevet noget mørkt, men i virkeligheden er bilen mørkeblå.


Så kom jeg i tanke om at jeg aldrig har scrappet et layout om min mand - det måtte da prøves og jeg er faktisk ret godt tilfreds med resultatet:

Ved Sabinas scrapdag var der nogle piger der absolut skulle provokere mig til at scrappe om mig selv! Jeg hader at scrappe om mig selv eller se mig selv på billeder så det her layout gjorde ondt!...næsten.

Det var en rigtig hyggelig lørdag og jeg glæder mig allerede til at se de piger igen samt mange flere til scrap i Ejsing :o)

Tak fordi du kiggede forbi :o)

15 kommentarer:

lam sagde ...

det lyder til i har haft en rigtig hyggelig dag hos sabina. jeg glæder mig til i marts at møde nogle af alle de jyske scrappiger, som kan provokere dig til at lave sådan et lækkert layout om dig selv.
de andre layouts er også flotte, er især vild med titlen til det om erik

Jette / ma11edina sagde ...

Hej Netti!
Tak for skønt selskab i går...imponerende at du har fået lavet så mange LO´s sådan som snakken også går LOL!! Herligt at se Erik scrappet...i det hele taget nogle skønne ferieLO´s. Min favorit er absolut det sidste med dig!! Kanon flot!!

Charlotte sagde ...

Jeg tager virkelig hatten af for dig!! Giiisp! Hvor har du været produktiv! ;-) Jeg forstår ikke, at jeg ikke når at scrappe mere end jeg gør ..... meeeeen så tænker jeg lige lidt over det, og finder ud af, at jeg bruger ALT for lang tid på internettet. ja, ja.....

Super flotte LOs du fik lavet. Og synes det er GODT du fik lavet et LO om din Erik! Vi må huske manden i vores liv ... ;-)
Lækkert LO om dig selv, også. Herlig måde du har brugt mønsterarket på!

Og hvordan kan det være du har fået den fine gave af Anita? Har du vundet en konkurrence eller lignende ?

Fortsat god søndag til dig.

Netti sagde ...

Hej Charlotte.
Jeg vandt januars skitsekonkurrencen hos SIF :o)

Majer sagde ...

Hvor har du fået lavet meget.
Godt at du har fået scrappet nogle emner, om du ikke har prøvet før. Det er vigtigt at få lavet noget om sig selv, og ikke kun om alle andre! Godt at du tog udfordringen op :-)

Charlotte Ravn sagde ...

Ih det lyder som en rigtig hyggelig dag og sikke produktiv du har været! Godt gået, når der samtidig skal snakkes, grines og alt det der lol! Jeg synes især det sidste LO (det med dig selv) er rigtigt flot

Anne Bente sagde ...

lyder som en rigtig hyggelig dag, og for nogle skønne loer du har fået lavet da.jeg er især vild med de 2 om din mand og dig :)

Karen (lindse) sagde ...

Hold da op hvor har du været produktiv :) Flotte layouts alle sammen! Jeg skal også til at prøve kræfter med den pagemaps skitse som du har brugt på det første LO!

Anja/M&M sagde ...

Nøj, hvor har du haft gang i kreativiteten. Dejligt at du både har fået scrappet om manden i dit liv og om dig selv - det skal vi nemlig ikke glemme :o)
Super flotte er de!!

Unknown sagde ...

Sikke mange layout's du har fået lavet på sådan en scrapdag, det er nogle rigtig dejlige layouts, kan vældig godt lide det gule

Unknown sagde ...

Flot pakke fra Anita.

Sikke en produktivitet, 4½ LO på en dag, og så er de bare flotte

Rikke

Marianne sagde ...

Dine LOs er bare rigtig lækre -. nu så jeg dem IRKL - og de er bare flotte!!! Og det var da en hyggelig dag - hvad sagde manden til LOet om ham??

Annette sagde ...

Hold da helt op hvor har du bare været kreativ. Super skønne LO du har fået lavet.

Betina Olesen sagde ...

Ja, sikke produktiv du var, og det var absolut ikke fordi at munden stod stille på dig LOL...tak for sidst søde....

Jeg synes at de er skønne allesammen, jeg kan absolut ikke vælge et frem for et andet....hmmm..det skulle da lige være det med Erik, men det er måske lige så meget tanken bag det, jeg kan lide.

Ja, nu er der ikke engang 1 mdr. til vi ses igen, så bliver hestene spændt for igen ;-)

Knuz fra Betina

Sarah sagde ...

Super flotte LO. Utroligt så meget du havde nået...
Jeg tror det er godt at få scrappet om sig selv også!