søndag den 3. august 2008

Så er ferien slut..

Det er godt nok lang tid siden at jeg har skrevet på min blog men jeg har bare holdt ferie!! Og nu er den så slut - suk.
Vi var 15 dage i Tversted og det var en dejlig ferie. Vi talte med nye og gamle venner og hyggede os helt vildt. Nåe ja og så besøgte jeg jo lige Sofie og hendes lækre kælder et par gange eller 3 - måske mere ;o)
Een af dagene fik jeg besøg af Betina - det var vildt hyggeligt. Vi besøgte Sofie, Tversted Markedet og gik en tur på stranden sammen med Tempo. Og jeg fik vist Betina DET BLÅ ISHUS!!! Mums...
Nå egentligt havde jeg mine scrapting - eller nogle af dem - med til Tversted, men der var ikke rigtig tid og jeg slappede bare sådan af. Tænk sig een dag læste jeg en hel bog! Hvor var det lækkert at have tid til det :o)
Nå men lidt fik jeg da lavet for Lisette havde fødselsdag og jeg skulle sende et kort.

Stemplet er eet jeg har stemplet mig til hos Sofie (tak Sofie for at jeg måtte misbruge dit dejlige stempel)

Min søster og hendes familie kom også på besøg og hun havde haft fødselsdag så hun skulle også have et kort..igen Sofies stempler og hendes farver :o)


Lige et par billeder af et par feriehunde. Vi gik en dag en tur ned over klitterne til stranden. Det er en lidt hård tur op og ned og selv om det blæste så var det ret varmt. Tempo og Felix er fotograferet på en bunker.

Og så eet af Tempo alene..det skriger på at blive scrappet :o)

Tak fordi i kiggede med. Hov ja jeg ved godt at jeg har fået en award et par gange men den tager jeg næste gang :o)

17 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Mums..for nogle lækre muffinkort!! Dem er jeg helt vilde med!!
Søde små vovser...lækre billeder! Altså Tempo...uha gu´ ved hvad der går igennem hovedet på ham på det billede?!?! Han hedder jo ikke Tempo for ingenting *G*

lam sagde ...

jeg synes nok jeg kunne genkende en af de flotte kort ;O)
Lækre billeder af min forlovet og Speedys lillebror

Unknown sagde ...

Velkommen hjem fra ferie !

Sikke nogle skønne skønne sommerlige fødselsdagskort :)

MH72 sagde ...

Velkommen tilbage fra ferie :-) (man må da sige at du forstår at time det rent vejrmæssigt!!!)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det lyder som en dejlig ferie! Og I har haft alt det lækre vejr oven i købet; det er da perfekt.

Dine muffinkort er helt skønne; lækkert design og dejlige farver.

Velkommen hjem ;o)

Charlotte Ravn sagde ...

Mums nogle lækre kort, man bliver jo helt lækker sulten! Skønne billeder af Tempo, hvor er det dejligt at han er frisk igen!

Marianne sagde ...

Nåh, hvor søde de ser ud ovenpå den bunker ;O) Og lækre kort. Har kigget på de stempler. De er bare lækre - også selv om selvom man ikke laver kort..... ;o)

Betina Olesen sagde ...

Lækre kort du har lavet, og lækre stempler.... det ender da med at vi må have støvet dem op selv.. ;-)

Jep, det var en super hyggelig dag, og trods regnvejr indimellem, så fik vi jo set det vi skulle + lidt mere... og det er nogle gode is det hus har.... Hov... du har mine billeder.... aflever...LOL...

Glæder mig til vi ses på lørdag, det føles snart som 100 år, siden sidst...

Knus Betina

Anne Bente sagde ...

velkommen tilbage, det var dog nogle super flotte kort du der har lavet, det stempel er bare lækkert

Majer sagde ...

Sikke nogle skønne kort du har lavet. Er blevet ret vild med muffins-stempler og har selv lige modtaget et sæt, med posten i dag :-)

Ragna sagde ...

Sikke nogle skønne kort. Jeg bliver da helt lækkersulten af de muffins :-) Og hvor er jeres hunde søde.

Unknown sagde ...

Skønne kort, de muffins er jo lige til at spise.
Hvor ser Felix og Tempo ud til at nyde ferien lige så meget som du har :0).

Karina Beck sagde ...

Rigtig søde fødselsdagskort du har lavet. Er da også vild med de muffins...

Kirsten sagde ...

Det lyder som en skøn ferie I har haft i dejlige Tversted. Dejligt at høre, at du har fået slappet totalt af, I har jo også været heldige med vejret.
Hvor er det et herligt billede af Tempo HI-HI.... Ja, det må bestemt scrappes.

De er altså bare kære, de muffins... ;-)

fie & Co sagde ...

WOW Annette! Det er da bare de mest lækreste kort du har lavet med mine dejlige ynglings stempler som jeg jo kan takke Annette for:0)

Og hvor har det været hyggeligt og have besøg af dig i butikken:0) Det kunne da være dejligt hvis i lagde jer fast heroppe til næste år;0)

Anonym sagde ...

Super søde kort og skønne farver ! Det er også nogle dejlige billeder af vovserne...ja, Tempo-billedet skriger/gøer på at blive scrappet...hold da op han ser charmerende ud :O)

Lise sagde ...

Velkommen tilbage - håber i har haft en super dejlig ferie.

- Lise