søndag den 17. august 2008

Søndag og en ny uge truer..

Ja så er det søndag aften og derefter mandag. Jeg er ikke specielt god til mandag..der er så lang til weekenden. Forstår godt sangen "Monday bloody Mondag" :o)

Jeg fandt et par layouts på min pc som jeg ikke har vist her men på 1-2-3 scrap!

Det første er med billeder af Anna Cecilie da hun var lille. Det var en skitse Lisette havde lavet.
Dette er til den udfordring vi har gang i lige nu - smut over og kig og deltag..vi har det hyggeligt.
Billedet er fra da Felix blev 9 år. Han er bestemt ikke særlig fotogen og ser det som en plage at få taget billeder (hvorimod Tempo stiller villigt selv op!) Men her har jeg været heldig.
Skitsen er fra Scrapbook Trends august 2008.


Der florere vildt mange awards rundt på bloggene og jeg kan slet ikke følge med. Denne her har jeg fået af Jette.

Tusind tak for den. (Også tak til de andre der gave den til mig).
There's some rules for this award as well:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.
Jeg skal så give den videre til 7 andre:
Lia for making the most beautiful cards.
Lisette for vedholdende i tidernes morgen at blive ved med at sige jeg skulle prøve scrapbooking
Sofie for at have den lækreste lille kælder lige der hvor jeg holder ferie og for alt hendes kreativitet.
Sofie Thomsen for at fortælle om alle hendes skattejagter og hunde.
Cecilie for via sin blog at få mig til at tage bedre billeder :o)
Betina for det dejlige menneske du er og fordi din blog fortæller om dit liv. (og fordi du gider køre til Skive og lege med os andre)
Anne Thormose fordi man ved at der altid er sket noget nyt på din blog HVER dag. Du er da vildt kreativ!
Jette
Nogle af jer har sikkert fået den før, men nu får i den igen...
Kan i have en god uge.

9 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Tænk, jeg synes jeg har hørt før, at du hader mandage *G*!!! Wow, dit Felix Lo er kanon flot, fed skitse, og den farvekombination er helt vildt flot. Den udfordring må vist også prøves. Ha´en rigtig god uge, jeg vil da tænke på dig et par gange eller flere, også i morgen til håndbold :-D, håber jeg er hjemme til det ;-)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

der ligger sørme også en award til dig på min blog.....

Ses vi i september????

fie & Co sagde ...

Åh, tusind tak hvor er du sød! Det vamer kan du tro og jeg holder skam også af dine hyggelige besøg i kælderen;0)

Knus (og god mandag)

Majer sagde ...

Mums... det nederste LO der er lavet til jeres udfordringsblog, er bare lækkert! Det er total harmoni.

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj .... jeg er vild med med udfordrings LO'et, håber at jeg når det denne gang... for det er da rigtig lækkert...

Tak for awarden, og de søde ord der følger med... og de er alle gensidige ;-)

Nu har jeg fået et billede af Jette, hvem mon det er der mangler???

Knuz Betina

Lia sagde ...

hi netti,
thank you for giving me the lovely award

Charlotte Ravn sagde ...

Lækre layouts du har lavet! Også det i forrige indlæg, selv om du ikek selv kan li' det!

Unknown sagde ...

Det er bare nogle skønne LO'er. Jeg er helt vild med det Felix, både selve Lo'et og så det billede. Du siger jo godt nok at han ikke er særlig fotogen, men jeg tror nu han bare gemmer charmen til de særlige øjeblikke, f.eks. sin 9 årsfødselsdg ;0)

Maribi sagde ...

Sikke nogle skønne LO's . vild med farverne og opsætningen på det med Felix. Han ligner da en rigtig charmetrold:-)
Hvor har du fået lavet mange flotte ting i løbet af sommeren.
knuz fra
Marianne