søndag den 22. november 2009

En dejlig julehygge dag :)

Idag har været en rigtig hyggelig dag. Jeg kørt i morges ud til Jette for at lave juledekorationer. Vi er jo ikke hjemme i næste weekend, så de skulle laves nu. Bilen var godt læsset til med dekorationsmateriale. Erik spurgte om jeg ikke skulle have en trailer med *G* Dog ikke.
Jette og jeg fik lavet en hel masse, men det må i vente med at se til december. Franz hyggede sig også. Han er jo en indekat så han nød at naturen kom til ham. Som jeg sagde da Claus spurgte hvor Franz var? Han er i skoven (bryggerset fyldt med mos, gran, kristjørn osv) Her lå han det meste af dagen, når han ikke liige drillede :)

Rikke kom også ud fra sit værelse og snakkede lidt. Vildt hyggeligt. Mens vi lavede den ene fantastiske dekoration efter den anden, spillede julemusikken i baggrunden ..det var SÅ hyggeligt.
Nå men jeg har også scrappet lidt. Dett layout er mit forslag til opgaven hos 1-2-3-scrap. Vores sidste. Det er efter en skitse fra Inspired Blueprint (igen). Bagefte ropdagede jeg at den også kunne passe til een af opgaverne til Scrapfestivalen - smart.

Det sidste jeg vil vise er et layout med Felix. Han er bestemt ikke nem at fotografere da han ikke vil! Men her er det lykkedes meget godt. Det er lavet til Scrapfestivalen. Faktisk er det lidt anderledes end det der ligger hos scrapsisters for jeg var ikke helt tilfreds med swirlen, så den byggede jeg om.
Det var alt hvad jeg havd epå tapetet. I den kommende uge skal jeg pakke og pakke og glæde mig til Sommerhusscrap. Fredag kommer Jette kl meget tidligt og efter morgenmad går det mod Hobro hvor vi mødes med Betina og så ellers mod Dronningmølle.
Kan i alle have en super uge...jeg skal bare have den til at gå hurtigst muligt.

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

ja tænk der er snart december - syntes tiden går så hurtig pt. ;o)

Skønne loér du har lavet, og kan da godt forstå du måtte scrappe hr. hund nu der endelig var et billede :o)

Lyder jo bare alttttttttttttt for lækkert med sådan en weekend - kan du nu hygge rigtig meget og snakke halv så lidt ;o) glæder mig til at høre og se hvad der kommer ud af denne weekend

Mette W. Sørensen sagde ...

Uhh hvor ser det hyggeligt ud, og ja december nærmere sig hurtigt. Hvor blev det år af :-)

Vild flotte LO´s og nogle skønne billeder der er på begge. Sjov at hunden ikke vil fotograferes, min er vild med det, sidder helt oppe i kameraet hvis han kan komme til det :-)

Kirsten sagde ...

Nårrhh hvor er han fin, - ham Felix, - det er et kanon billede af ham :-D

Sikke da I har fået julehygget, det ser i hvert fald skønt ud.

Jeg glæder mig til at høre mere om Jeres skønne week-end.

Betina Olesen sagde ...

Hejsa....

Tak for sidst, skøn weekend, trods div. strabadser på både ud og især hjemtur.... LOL
Sikke skønne LO'er, især dem med Felix er rigtig godt.... og er det sørme ikke et BG papir, sådan ;-)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Julepyntehyggekomsammen - det lyder helt perfekt! Godt selskab og stemning hele vejen rundt.

Jeg glæde mig til at se resultatet af alle jeres anstrengelser her på bloggen.