søndag den 6. marts 2011

En dag med scrap.

Igår var jeg som mange andre til en rigtig dejlig dag med scrap, snak, lækker mad og shoppen igennem. Jeg taler naturligvis om Scrap i det Jyske :) En helt igennem fantastisk dag! Men indrømmet idag er jeg godt nok træt :) Og det bedste er at jeg gentager næsten det hele på lørdag hvor jeg skal til Convention i Middelfart..life i great!!
Selv jeg jeg shoppede og snakkede så fik jeg faktisk også tid til at lave lidt. Det første layout havde jeg dog forberedt hjemmefra da det var til min egen skitse..hmm næste gang skal jeg huske at lave en skitse jeg selv har billeder til. Nå men jeg fik da 5 billeder på istedet for 3.
Det næste layout skulle jeg bare lige gøre færdigt. Jeg var startet på det om onsdagen til Scrap i Holstebro. Endnu et layout fra vores Londontur.
Det sidste layout lavede jeg igår og var det eneste hele layout jeg nåede. Så lidt har jeg vidst aldrig lavet, men pyt for jeg hyggede mig :)

Idag har jeg lavet et bestillingskort som endte med at se sådan ud:

Nu skal jeg så til at kigge på opgaverne til Kortmester 2011..hmm den der gul ting volder mig lidt kvaler, men jeg må i tænkeboks! Vi ses vel til Comvention i Middelfart? :)

10 kommentarer:

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Sikke skønne lo´s, om de er lavet i Ejsing eller ej :-)

Og selv om det ikke blev til meget fik vi da lige hilst på hinanden igår, vi må tage revence en anden gang :-)

God uge til dig og god tur til convention. Jeg er da slet ikke misundelig ;-)

Annette sagde ...

SUPER fede LO du fik lavet igår, også et skønt kort.
Du kan tro vi ses på lørdag - husk smilet til vores KLAN billede.

Brit sagde ...

Super lækre ting du har fået lavet...
Selvfølgelig ses vi til convention :)

Jette / ma11edina sagde ...

Selv tak for sidst, det var en skøn dag igen-igen! Jeg synes nu ellers du nåede meget, alle 3 nogle skønne og flotte layouts med farver og stemning! Det er rigtig rå-lækkert det kort du har lavet i dag, perfekt herre-kort!
Fortsat god søndag, vi ses jo et par gange i den næste uge :D))

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Tak for sidst... det var en super hyggelig dag. Og dine layout's er blevet så smukke. Vidt forskellige, men med nogle rigtig lækre detaljer og skønne farver.
Også et rigtigt flot kort

Ha en dejlig søndag... vi ses på onsdag

lam sagde ...

ja det lyder som en hyggelig dag( forstår ikke helt hvordan du kunne det uden mig ) og skønne layout, du fik lavet.
Der fik jeg lige en ide til et par billeder jeg skal tage, når jeg tager til London i næste måned.
Jeg er total vild med dit kort, så maskulint og cool

Unknown sagde ...

Kære Anette.
Sikke en flot og forårsagtig blog! Den spreder glæde! Super flotte layouts... er helt vild med den gennemførte lyserøde - den er så piget som den kan/skal være!
Dejligt kort!
Knus Engel...

Annette / aka sagde ...

Det var dog utroligt, så mange fine ting du har fået lavet. Rigtig flot sart layout det første ! (Man skulle tro, at jeg havde set din skitse, da jeg lagde mit lo op den 4/3 )
Og superflotte layouts fra London. Gode engelske farver.

Det lyder godt nok som om I har haft en hyggelig dag, og så på den igen på lørdag. Selvfølgelig ses vi på Fyn - hvis vi kan kende hinanden ???? Vi skal altså lige have sagt hej.

Benita sagde ...

hvor er det dog en masse du har fået lavet!

Du er virkelig imponerende, hvis du kan nå at lave så meget til en convention.

Selvfølgelig ses vi til convention. :)

rhh sagde ...

det er nogle rigtig flotte layout og så forskellige, kan godt lide det meget sarte lyserøde, og at du har fået så mange billeder med