søndag den 4. december 2011

Tadaaa I´m back :)

Så er jeg klar med bloggen igen og lad mig lige advare..dette bliver et laaaangt indlæg. Jeg mener, jeg har jo en hel måned at indhente :) Så er du advaret... :)

Tim Holtz.
Okay jeg er ikke sådan heelt forgabt i ham Tim H, indrømmet. Jeg kan godt lide hans produkter, men ikke den stil han laver. Alligevel var jeg så letsindig at lade mig overtale af Lisette til at være med til hans 12 tags for christmas. Jeg skal lave 6 af dem ellers kalder hun mig en kylling på hendes blog!! Stregt ikk :)
Nå men jeg fik da lavet tag nr 1 selv om jeg ikke havde det der skulle bruges. Baggrunden skulle have været tørembosset, men det har jeg ikke rigtig noget der spiller i, så jeg gav en tag noget ditress stain og en gang våd embossing. Den endte med at se sådan her ud:
Tag nr 2 var et levende mareridt!! Den blev lavet om 4 gange og jeg er stadig ikke tilfreds OG jeg ødelagde en punch .. jeg ér bare ikke gode venner med ham Tim H..

Milo.

Som nogle af jer ved har vi fået hundehvalp. Dværgschnauzeren Milo. Han er noget så nuttet og en lille spilopmager. Jeg har desværre ikke ret mange billeder hvor han står op for han er ganske enkelt for hurtig til mit kamrea. Han løber med alt hvad han kan komme til også selv om han udemærket ved at det må han ikke :) Dog skal det siges at han endnu ikke har tygget noget i stykker endnu (7-9-13) Jeg gruer i den grad for juleaften med juletræer!! Gad vide hvor tit det vælter?? Og gæsternes gaver...haha :)



Min skulder.

Jeg blev jo opereret i skulderen og denne gang gik det fremragende. Den bliver aldrig 100% tip top, men som den er nu kan jeg sagtens bruge den. Min fys og min læge er helt oppe og ringe over den og det er jo skønt :) Det er vidunderligt igen at kunne bruge armen en del bedre end før. naturligvis gør den ondt engang imellem men det er til at holde ud :) Så superskønt..




Kort.

Jeg har også scrappet lidt. Jeg fik nogle bestillinger på kort og de kommer her. Først et kort til et diamantbrudepar.

Så et par kort en veninde skulle bruge til nogle kollegaer der gik på efterløn. Jeg fik leget med mine nye primastempler :)




Til sidst skulle min mor bruge nogle julekort. Jeg nåede ikke at fotografere dem alle med, men her kommer nogle af dem:






Det var alt for mig denne gang. Er du stadig med og har du gang i juleriet? Her har vi fået pyntet op til jul i dag og Anna Cecilie bagte banancupcakes med chokotopping..mums.

Nu vil jeg gå ind i stuen og redde julen fra Milos spilopper :)


Rigtig god uge til jer alle :)

10 kommentarer:

Kisser Laptern sagde ...

Jaja, sådan en lille hvalp tager tid. Men skønne er de jo, de små.

Glædelig december til dig og dine.
Kirsten

lam sagde ...

Din tags er belvet fantastisk og jeg tager hatte af for, at du har taget udfordringen op. Nu er jeg dog lidt nervøs for hviklen udfordring du finder på til mig ;O)
Super flotte kort

hanneby sagde ...

Velkommen tilbage.. :)
Det er da dejligt det gik godt med din operation..

Jeg er heller ikke vild med TH, men det er nogle vildt dejlige produkter han laver... :)

Her juler vi også for fuldt hus.. - det er skønt med julen..

Jette / ma11edina sagde ...

Yeahhh..your back!! :D
Ham Milo kræver også sin mand og tid hehe...er helt glad for at Franz er blevet 4 år...det lysner *G*
Hatten af for TH tagsne, men de er da super flotte!! Og ihærdig er du også, med 4 forsøg....du er ingen kylling ;)...ses onsdag til flere julerier :D

Annette / aka sagde ...

Uha, Sikke et indlæg. For at starte et sted:
Så flotte tags - og gode løsninger på de problemer I alle har. Tænk at man ikke har alle materialer - mærkeligt. Og sjovt at se de forskellige tags på div. blogge.
Superflotte kort til div anledninger. Det med lyset bliver jeg nødt til at lifte...når jeg igen får scrappet.
Det er da en dejlig vovse. Jeg går ud fra at hovedet sidder til højre i billedet. Hihi.
Vores hund væltede engang juletræet mens han var alene hjemme. Ned i et glasbord. Kun 1 kugle gik i stykker og hunden skete der ikke noget med. Men juletræet blev aldrig helt det samme igen...så det røg tidligt ud det år.
Dejligt at din skulder er i bedring, for det har da varet rigtig længe.
Fortsat god uge...til du blogger igen engang.

Sarah sagde ...

Velkommen tilbage:O)
Super fine kort og dejligt at høre at det går godt med skulderen.

Jette Munkbøl sagde ...

Mange flotte kort, jeg glæder mig til at følge din blog og "suge" noget inspiration :D

Hilsen Jette, ny følger:)

Linda sagde ...

Dejligt at have dig tilbage og dejligt at læse at det går fremad med skulderen. Nogle rigtig fede tags du har lavet. Og nogle skønne kort. Glæder mig til at se mere med den lille frækkert. Kan du have en god ny jule uge.

Anne Thormose sagde ...

Hold da op, du har været flittig.

Jeg synes, du har klart Tim Holtz udfordringen rigtig flot - og kan faktisk bedre lide dit bud på tags´ne en Tims. ;o)

Skønt med sådan en lille vaks størrelse i huset. Håber han kan modstå fristelsen med alle julegaverne og pynten på juletræet.

Pia Odgaard sagde ...

Dejligt du er tilbage :) Og dejligt at høre det går bedre med din skulder. Sikke en sød lille vuf i har fået :) Og en masse lækre og inspirerende kort!