onsdag den 19. december 2007

Jeg er blevet tagged.

Ja så er jeg blevet tagged af Jette og skal skrive 7 juleønsker som kan være alt mellem himmel og jord:

1. Jeg ønsker mere tid; tid til at lave alt det jeg gerne vil men også tid til at slappe af.
2. Jeg ønsker at når jeg i 2008 helt stopper med mit epilepsi-medicin efter at have taget medicinen i 25 år at jeg ingen anfald får.
3. Jeg ønsker mig at Anna Cecilie vil vokse op og være i harmoni med sig selv og lave det hun brænder for.
4. Jeg ønsker mig et GPS-system for fuck hvor kan jeg ikke finde rundt.
5. Jeg ønsker at Anna Cecilies konfirmation går godt.
6. Jeg ønsker at d. 8. marts i Ejsing (scrap i det Jyske) går godt.
7. Jeg ønsker mig en dejlig og fredelig jul med familien.

Så skal jeg give stafetten videre til 7 andre, og det bliver:
Hotcat/betina.
Sofie i Hjørring
Lisette
Haveje
Annette (dreampapers)
Charlie
Else

Jeg håber i er med på spøgen..

Glædelig jul til jer alle.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg vil bare godt sige, at det med GPS'en er en rigtig god idé!! Så kan man også bedre finde ud af, om man er i Horsens eller Hobro.... Den kan nemlig være svær... Eller om man skal kører omkring Aalborg for at komme til Århus ;-)

Betina Olesen sagde ...

Hej Søde

Sikke flotte ønsker du har, kan da følge op på en del af dem ;-)

Så må jeg vist hellere tage mig sammen til at finde mine ønsker i aften, så erd et indlæg da også hjemme LOL LOL LOL....

Knuz fra Betina