søndag den 9. december 2007

SIkke en weekend.

Wow en weekend jeg har haft: fredag var jeg til julefrokost med mit arbejde: 86 personer hvor vi nok er 20 piger, så der blev danset igennem hele natten.

Lørdag skulle jeg så på kl 8!!! Jeg skulle til scrapdag hos Sabina og det var som altid enormt hyggeligt.
Jeg skulle ikke lave noget der krævede for meget hjerne så jeg satte mig for at lave julekort :o) Her er nogle af dem jeg lavede:



Som sagt...det skulle ikke være for svært :o)

Så har Lisette og jeg jo gang i en scrap-pakkekalender og jeg skulle lave et LO af de første 5 gaver. jeg fik; filt bord, grøn dabber-maling, grønne brads, et stempel og masser af knapper. Lækre gaver!!!

Her er hvad jeg fik lavet med de skønne ting:


Tak fordi du kiggede forbi og læg en komentar :o)


8 kommentarer:

lam sagde ...

Lyder som en travl weekend. Super flotte kort selvom de ikke krævede det helt store hjernearbejde ;O)

dejligt at se du kunne bruge gaverne. jeg synes jeg kender det scrapværelse på dit super lækre layout

Sabina Bjerre sagde ...

Hvor blev de altså bare fine alle dine kort og dit LO!!

Ja selv tak for en hyggelig dag - selv om vi nok begge var pææænt kvæstet :)

Pia sagde ...

Søde kort og et flot lo du fik lavet af gaverne

Betina Olesen sagde ...

Hi hi hiiiiii quinde, du er altså skrup skør, først så bliver jeg overfaldet med fuglefoder, og så oversvømmer du min blog ;-) du er altså bare for dejlig...... Tak.

De er bare supesøde de kort, er faktisk helt vild med det stempel, egentligt er det også dejligt at se noget andet end dem alle andre har.

Super LO, du fik da brugt alle materialer, så opgaven må da være løst, eller hva? Det ser forresten også skide godt ud det du har gjort ved mønsterpapiret.

Knuz fra Betina, som bliver at finde i haven i formiddag, da hun skal ud og fodre fugle.

Ragna sagde ...

Rigtig god ide med de der udfordringer med tingene fra kalendergaverne. Er iøvrigt ret vild med det der juletræs stempel.

Jette / ma11edina sagde ...

Vildt søde julekort....dejligt at se juletræ stemplet i brug ;-)
Dit LO med kalendergaverne er lige i øjet...Total gennemført og flot!

Unknown sagde ...

Kom - så - og kom med en kommentar :) Er vil med dine kort.

KH Heidi

maria sagde ...

Super flotte kort og et rigtig skønt LO du har fået ud af de første 5 gaver