søndag den 1. marts 2009

En hyggelig weekend med scrap..

Puha sikke en møguge det har været. Der blev fyret rigtig mange på mit arbejde; 145 i produktionen og 8 funktionærer..det viger selvsagt ikke den fedeste stemning. Alla var pirlige og bed af hinanden. Forståelige nok, men hold fast det var ikke sjovt. Jeg blev heldigvis ikke fyret denne gang.
I fredags fik Anna Cecilie bøjle på tænderne. Det var en sej omgang da hun er meget bange og kom ind til den tandlæge der må have fået 03 i pædagogik. Nå, men nu er den på og hendes tænder er naturligt nok ømme for tiden.

I torsdags var jeg til scrap i Holstebro, hvor jeg fik lavet et par kort. Det første er til min mands chef, som holder reception på fredag. Jeg lavede så kortet fra alle medarbejderne. Papiret er noget af det nye MME. Loooove it!!
Dette andet kort var bare for ligesom at få brugt den anden havldel af papiret.

Igår og idag har jeg scrappet en hel del, men jeg kan ikke vise det, da det er til scrapsisters :) Så det må i vente med. Dog kan jeg vise hvad jeg har lavet til 1-2-3 scrap! mesterens næste udfordring hvor der skal bruges emballage. En vildt sjov opgave. Og sørme om jeg ikke har fået brugt noget mere af det BG papir som jeg ikke er så gode venner med :) Weee så er der mindre af det.
Den kommende uge skal jeg en masse og så skal jeg lige forberede mig til Scrap i det jyske. Jeg venter på billederne kommer, så jeg kan komme igang. Jeg håber at se en masse af jer der :)

12 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Ja, det bøjlesjov er en sej omgang, skal jeg hilse og sige - MEN sig til AC at hun bliver glad for det bagefter ;-). Men sørme træls, at i har fået sådan en start derude, der burde være helt unødvendigt!!
Det var nogle herlige kort du fik lavet i torsdags...vores lille sluttede klan var jo helt i kort-mode ;-)
Synes det er et dejligt LO og nogle skønne varme farver, og du kan da sagtens scrappe BG papirer :0). Uha, jeg glæder mig vildt til på lørdag....årets højdepunkt indtl videre ;-)

Pialine sagde ...

hmm ja det er ikke sjovt i øjeblikket sådan som arbejdsmarkedet ser ud - vi har også lige været igennem en fyringsrunde - 350 stk, jeg håber det hele snart vender igen til det bedre. Super flotte Kort du har fået lavet - jeg er vild med tillykke stemplet - er det fra Orion ? og det lille stempel hvor mon det er fra ? Lækre LO´er der oser af stemning.
Knuzzer
Pialine

Kornum sagde ...

Hej Anette
To sååå flotte kort og et flot lo.
Knus fra Ann :))

fie & Co sagde ...

Super flotte kort og layouts, jeg er især vild med det øverste;0)
Nu starter camping sæsonen jo snart igen, og jeg glæder mig til vi snart skal ses;0)

Knus

lam sagde ...

Godt du overlevede endnu en fyringsrunde og jeg kan godt forstå, det ikke er sjovt at gå på arbejde med den stemning.
Sikken nogle flotte kort og noget lækkert papir ,du har brugt.

Lise sagde ...

Først ARJ (tandlægen) så phew (fyringsrunden) og så aaaaaaaaaaaaaaaaah (sommerminderne)

For stejlen tøsebarn det er et fedt LO du har lavet, kan ligefrem mærke sommervarmen!

Anne Bente sagde ...

puhaaaa det lyder ikke som en god uge,det er en sej omgang med bøjle, den ene af mine døtre havde det også, men det bliver jo flot bagefter,
flotte ting du har lavet.

Betina Olesen sagde ...

Ja, der er ikke noget værre end at ens kollegaer bliver fyret, og at ikke vide om man selv bliver det eller ej, og bagefter lettelsen over ikke at være det blandet med dårlig samvitighed over at føle sådan.... der burde næste være psykologhjælp til sådanne kriser... huha siger jeg bare...

Træls oplevelse for AC, sådanne skulle ikke have lov til at prktiserer og endnu mindre have lov til at have med børn at gøre... kan man klage nogen steder???

Søde kort du har lavet...
Skønt Lo du har lavet, sikke sommerfarver.... glæder mig til at komme igang med min... har allerede en ide....

Ja, til dit spørgsmål på sms i dag... det er bare super med mig...

Nu skal vi kun sove 4 gange til du kommer af med mine engle ....LOL..

Knuz

Mette sagde ...

Rigtig sødt kort du har lavet.

BellaMio sagde ...

Sikke et herligt LO.., det er nogle skønne farver overalt..!! Og rigtigt søde kort!! :-)
Surt med alt de fyringer overalt.., det er vist på vej mod hårde tider!! Godt du klarede den, det må da også stoppe engang!! Ha' en god dag!!

Unknown sagde ...

Sikke nogle flotte ting du har lavet. Nu skal jeg jo så lige knækket nødden ang. 1-2-3 scrap's næste udfordring.
Uhh det er ikke sjovt når der er fyrringer i luften.

Charlotte Ravn sagde ...

Uh det er aldrig rart når der er fyringsrunde! Godt du ikke røg ud! Jeg har også haft et bøjlebarn. Vi tog til USA midt i behandlingen og blev rigtig glade for, at vi ikke selv skulle betale... det koster en formue derovre! Han var så heldig, for de retter også for det kosmetiske derovre og han har det flotteste smil i dag ;)
Skønne kort og et dejligt LO du har lavet!