fredag den 13. marts 2009

Nu må det da snart blive forår..

Ja jeg ved ikke med jer, men hold op hvor jeg længes helt vildt efter forår. Det må gerne gå lidt hurtigere...

I torsdags var jeg til Scrap i Holstbro om aftenen og var egentligt hammer træt og sad og hang lidt, men så kom jeg igang med dette layout. Billedet er min farmor og farfars bryllupsbillede. Papiret er noget gammelt Daisy D´s. Til min overraskelse blev jeg helt glad for det.
Jeg kan godt få "præstations-angst" overfor billeder som betyder VIRKELIG meget for mig..hvad nu hvis det bliver grimt. Men dette er jeg nu helt tilfreds med :)
Af resterne lavede jeg dette kort.

Det var alt for mig fra denne omgang. Imorgen skal jeg besøge en kollega samt rydde op på mit scrapværelse..kæft der ser ud!! Er jeg da den eneste der roder??? Eller hvem mon det er der roder for mig?? Pludselig er det der bare?! Kender i det?
Mystikken breder sig :)

16 kommentarer:

Pialine sagde ...

Flot LO og de skønne sarte pastelfarver passer supergodt til det "gamle" billede - dejlig sammensætning og skønne detaljer. Rod i scrapting .....næææhh det kender jeg da ikke til *LOL* .....jeg roder altid helt vildt når jeg laver scrapting - tror jeg skal have mig et større bord/rum ha ha.
Ha´ en dejlig weekend
Knuzzer
Pialine

Tanja sagde ...

Hvor er det blevet et rigtig rigtig flot LO - mange lækre detaljer..... :o)
Hmm det er lidt sjovt, for der er også nogle som har været inde på mit scrapværelse og rode... SÅ jeg må igang med at rydde op i dag ellers kan jeg vist ikke rigtigt få lavet noget for alt det rod... :o(
God weekend til dig..
Scrapknuzz Tanja

Heidi sagde ...

kender godt det med man sidder med et billede der betyder så meget for en og ja tænk hvis alt kikser men........... de er da blevet hammer flot med mange lækker detaljer og skønne farver. Er vild med din opsætning

Kan da ikk passe du roder - mindes ellers en total rydelig plads i Tåstrup ;o) men vil da gerne se et før og efter billede ....

Rigtig god weekend

Unknown sagde ...

Super lækker layout, med nogle flotte detaljer.
Jeg roder også så frygtelig på mit bord.

Betina Olesen sagde ...

Ja, det er ihvertfald ikke mig... var ikke engang i nærheden sidst jeg var på matriklen... men har ellers en god ide om hvem det ellers kunne være hæ hæ hæ.....

Sikke et skønt LO.... og du fanger da præcist den romantiske stemning, der nu er over et bryllupsbillede/bryllup... flot flot...

Knuz Betina

Trine Emdal sagde ...

Super flot Lo og et rigtig lækkert kort dejlige farver og fede detaljer

Anonym sagde ...

Ha ha ha , nå det er DIG der kommer og roder hos MIG !! Så kan jeg bedre forstå det :O) Flot flot LO du har lavet og du kan da være fuldt ud tilfreds :O) Ha en skøn weekend.

Linda sagde ...

Kender det godt, bedst som man syntes nu er det pænt og hyggeligt så ligner et et bombet lokum igen. Jeg fatter ikke dem der kan holde det pænt hele tiden. Jeg kan godt forstå du er blevet glad for dit LO, for det er super flot noge rigtig dejlige lyse forårs farver.

Pia sagde ...

Hvor er det et flot og smukt layout, så flot pyntet og kortet er også kanon

sonja sagde ...

Dejligt Lo skønt gammel billed,nu er det vel en kopi*gg* også et smukt kort.god oprydning..

Linda sagde ...

Super flot Lo og kortet er ligeså.
Er det til en BOM du laver LOé?

Charlotte sagde ...

Jeg forstår godt hvad du mener med præstationsangst overfor de gamle og meget betydningsfulde billeder.
Jeg synes nu du fik scrappet det fine gamle bryllupsbillede rigtigt godt. Rigtigt sødt ark du har brugt og skønt med blondebånd.
Scrapperod?? Nææææ - det kender jeg da vidst ikke til .... eller!??
Fortsat god søndag til dig.

lam sagde ...

Hvor er det flot dit layout og papirne passer godt til billedet.

Godt at du fik ryddet op, kommer du så herover og rydder op i mit værelse O)

BellaMio sagde ...

Nej du er nok ikke den eneste der glæder dig til foråret.., det gør jeg også!! ;-) Dejligt LO og et rigtigt flot billede..
Jov.., du er nok den absolut eneste der roder med scraptingene.., eller...?? Jeg roder også helt vildt, når jeg er igang, for jeg vil helst se alle spændende muligheder.. :-) Mon ikke det er en del af den "kreative process.."!! Det mener jeg bestemt.. :-)

Jette / ma11edina sagde ...

Jeg er bare så vild med det LO. Elsker farverne og hele opsætningen og den stemning der er over LOét. Du kan godt pakke din præstationsangst væk ;-), for dette er super flot!
Og kortet ligeså, godt du byttede om på blomsterne ;-)
Rod...hvad er det...?? Det gælder vel ikke når det er der hele tiden?? *G*...Øh, nej nogle gange må man tage en større tørn og sortere....og ups, alt det man finder...ikke Anette??? Ingen chipboards til dig det næste halve år!! Glæder mig til at se 1.salen når det er færdigt :-)

Kirsten sagde ...

Det er et rigtig dejligt LO med din farmor og farfar, - det er altså sjovt at scrappe sådan nogen gamle billeder. Super romantisk LO ;-)

Mange tak for din søde kommentar på min blog :-)