søndag den 29. marts 2009

Jeg har været til convention.

Dette her bliver et meget langt indlæg..så er i advaret :)

I torsdags var jeg til scrap i Holstebro og fik lavet den ene skitse til convention med gamle billeder af Anna Cecilie da hun var ved fofograf i SuperBrugsen. Materialerne er fra min Mosh Posh månedspakke fra marts.

Af resterne lavede jeg et kort, som jeg synes kan bruges til både mænd og kvinder.

Så blev det jo conventiontid.....

Igår hentede jeg Jette kl 07.30. Og så kørte vi sydpå. Ved Transportcentert i Vejle delte vi cafeteria med en flot truckere..men vi hyggede os helt vildt med kaffe og en snegl.

Her er Jette fanget på cafeteriaet...Kors hvor er jeg bare vild med de farver i trøjen. Den er så fed!

Det var en rigtig hyggelig convention hvor jeg fik snakket med mange synes jeg. Heldigvis var der da også tid til at shoppe lidt. Her er hvad jeg fik købt:

Papir og embellisment fra Crate Paper samt glimmerlim der passede i farverne. Uha jeg kan godt lide crate paper og med sølle 3 stk tilbage derhjemme måtte jeg jo bare eje dette.

Jeg købte et par stempler hos Orion Design, hvilket jeg tror at Lisette sætter pris på; hun havde dem i forvejen og måtte i tide og utide sende dem til mig..men NU har jeg dem selv. Det andet er en FED stempelpakke med baggrundsstempler...uha hvor jeg glæder mig til at lege med dem..og jeg synes faktisk at prisen var overkommelig for 5 stempler; 189 kr.

Disse lækre roser fra Prima måtte jeg bare eje..jeg bliver så glad i låget af at se på dem. Mon jeg kan nænne at bruge dem? *G* Den lille dåse med rødt pulver er til embossing. Det kniber mig tit at finde Thickers bogstaver der er rigtig røde...så kan jeg da selv lave dem af chipbord.
Så har jeg ENDELIG fået min QK tang...uh uhhh hvor er den lækker og fiks. Den skal helt klart nok blive brugt. Jeg måtte også lige eje nogle dies. Jeg prøvede virkelig at tænke mig om og købe nogle som jeg kunne bruge og ikke bare fordi de var søde...for så havde jeg købt alle!! De der 3 små fugle glæder jeg mig til at bruge på layouts og kort...så dem kommer i helt sikkert til at se mere til :)
Nåe ja..jeg fik da også lavet lidt. Ikke så meget denne gang for jeg fik besøg af Berit der laver kort og donere pengene til afdelingen for cancerramte børn i Odense. Hun havde ikke været i scrapbutikker før så vi fulgtes sammen rundt og hyggede os indtil jeg skulle hjem.

Jeg fik lavet dette layout. Der er ingen tekst da historien er så vild at jeg vil skrive den ned på en side for sig selv...men kæft et uvejr. Jeg har derfor også forsøgt at holde papirets farver i lidt dystre toner for at vise stemningen. Læg lige mærke til en detalje: Canvasbogstaverne har jeg stemplet med den der små stempler fra Just Rite for at bryde lidt...hammersmart synes jeg.


Da der ikke var nogle rester til overs måtter jeg bare bruge noget andet papir for et kort ville jeg sgu lave. Så er kommer et kort med det nye MME papir.

Jeg syntes alt i alt at det var en skøn dag som gik alt alt for hurtigt. Dog er der 3 ting som jeg ikke var så glade for: 1. stolene (av mit haleben da jeg kom hjem). 2. lyset i hallen (jeg synes den var lidt mørk) og 3. Udsugningen (når man sad i den ende ved indgangen så larmede den helt vildt). Men da dette bare er i petitesseafdelingen er jeg da helt sikkert også at finde til efteråret :)

Mit sidste layout er mit forslag til 1-2-3 scrap´s 4. udfordring; at lave sit eget mønsterpapir. Det var en vild sjov opgave og jeg gik da helt amok med stempler og sværte. Så ingen mønsterpapir. Det hjemmelavede papir går ind under karton da der ingen mønster er i.
Kan i nu have en dejlig uge...Jeg vil helt sikkert nyde den i fulde drag for meteologerne taler om luner vejr :) Så frem med kameraerne :)

24 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

*´/X*** hmpfrr...jeg tager revanche en dag!!! Nå...men vi havde da en skøn dag *G*. Hm...hvis jeg nu glemmer hvad jeg selv købte, så kan jeg jo bare kigge på din blog...der er sg da det samme hahaha...(øh og lidt mere)Flotte LO´s, både til konkurrencen og dit uvejrs-LO, du har rigtig fanget stemningen synes jeg! Igen nogle skønne kort også, jeg er altid imponeret over alt det du når....for jeg så dig jo slet ikke i et par timer eller deromkring ;-). Du får stress hvis du ikke får scrappet....jeg stresser for meget hvis jeg skal nå at scrappe så meget *G*G*. Alt i alt 1000 tak for en skøn dag :D

Sabina Bjerre sagde ...

Hold da op hvor er det nogle lækre ting du har fået dig købt - og sikke smukke kort/LO's du har fået dig lavet :)

Kornum sagde ...

Hej Anette
Sikke nogle flotte kort og loer
du har lavet , det med dig selv
er bare sååå skønt og et flot foto.
Så mange skønne ting du fik købt.
Knus fra Ann :)

lam sagde ...

Wow for et langt indlæg, men hold da fest nogle lækre ting du fik købt især de roser.....suk dem må jeg ha i min samling.
Flotte layouts og kort. Lyder til du har ahft en herlig og hyggelig dag i det jyske.

Tanja sagde ...

Hvor lyder det til i to skønne Quinder havde en rigtig god og sjov dag i går... :o)
Hvor er det nogle flotte ting du har lavet - især det LO af dig selv... KANON flot...
Hvor er det billede af Jette bare rigtig godt og nogle fede farver at scrappe... :o)
Lækre ting du fik købt - Puha det er dyrt at være på convention...
Scrapknuzz Tanja

Rikke sagde ...

Netti frem med det sidste, der må være noget du gemmer for os, er sikker på du har købt mere end det haha
fede baggrunds stempler, hvorfor så jeg ikke dem
go mandag

Charlotte sagde ...

Layoutet med dig selv og Tornado layoutet er bare så lækre! Synes det giver en god effekt med stempel på nogle af bogstaverne og sikke kreativ du har været med at skabe dit eget mønsterark. Flot arbejde!
Og så lyder det til det var et supert convention! Lækre sager du fik med hjem! Roserne er VILDT flotte!
God dag til dig.

Lise sagde ...

Jeg er vild med det hele - men indrømmet jeg er allermest vild med LOet med dig selv. Det er super super super flot, nu hjælper dit billede selvfølgelig det hele godt på vej.

Unknown sagde ...

Det lyder til at have været en rigtig skøn dag. Dit tornado-LO er SÅ FLOT! Farverne i papiret er perfekte.. og siden er rigtig god... God fornøjelse med tangen og dine nye dies... jeg glæder mig til at se, hvad du får kreeret med dem :o)

MH72 sagde ...

Ja det var en dejlig dag i lørdags (og ja, jeg var der!!!!). Jeg er da vild med dit tornado layout og glæder mig til at læse den tilhørende historie :-)

Helle Sahl sagde ...

Fedt at indlæget er så langt, for så synes jeg ikke helt jeg er gået glip af alt fra den convention. Jeg gad så godt at have været med! Så mange fine ting du har fået lavet. Og så meget lækkert du har fået shoppet.

Unknown sagde ...

Sikke nogle flotte layouts, jeg er vil med tornadoen og det af dig selv er bare super super sødt. Skønne indkøb og takker for et dejligt humør i lørdags.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Igen nogle flotte flotte ting du har lavet....

Uvejrs-loet er for sejt, god effekt på bogstaverne... Og tænk at det er i lille Danamrk...

Måske vi ses på lørdag???

Pia sagde ...

wow hvor har du lavet mange flotte layouter og kort,det ene flottere end det andet. kanon lækre indkøb, bliver lidt misundelig over ikke at have været med på convention.

Trine Emdal sagde ...

sikken en masse lækre ting du har fået lavet super flot
og nogle fede ting dy fik shoppet til convention

maria sagde ...

Super lækre kort og LO du har lavet, jeg er vild med det du har lavet til 123 scrap.
Og hold da op en masse skønne ting du har fået købt, og jeg kan kun sige jeg elsker min tang :0) håber også du bliver glad for din.

Berit Bilde sagde ...

Tak for hjælpen med at formøble "formuen" i lørdags. Nu kan jeg få lavet endnu flere kort og Foreningen Cancerramte Børn kan få endnu flere bidrag fra mit kortsalg.

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke mange skønne layouts og kort du har fået lavet og sikke nogle lækre ting du har købt :)
Du må have en pude med til rumpen til oktober ;)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hold da helt fast, hvor har du fået lavet meget! Det var en dejlig post at læse og så fine layouts.

BellaMio sagde ...

Herlige ting du har fået købt.., roserne er så skønne!! Sikke et LO fra Tversted.., der ser sørme våd ud dernede!! Hvornår var det, at der var sådan et uvejr heroppe..?? Og det er ellers en masse skønne kort/LO du har fået lavet..!!

Betina Olesen sagde ...

Dejligt.... at jeg kan sidde her og se hvad du fik lavet i lørdags.... for det nåede jeg da vist ikke... ;-) Hvor det bare godt dit Uvejrs-LO....

Huha, de stempler ville jeg også gerne have haft, men havde jo købt så mange andre... men hvad er det for noget pynt du har fundet fra MME.... har du et link, kan nemlig ikke se hvad det er????

Tak for en skøn dag, og et godt selskab.... trænger bare til at have jer på egen hånd, og ikke dele jer med 167 andre quinder... LOL....

Knuz Betina

Kirsten sagde ...

ihh hvor ville jeg gerne have været med, lækre ting du har købt meen... jeg er nu heller ikke helt overbevist om at det er det hele :)
Et skønt LO med billedet af dig selv, du er jo helt fotogen hihi...
Knus Kirsten

Linda sagde ...

Som altid er det nogle rigtig flotte ting du har fået lavet. Ja det var en rigtig god dag, jeg kommer helt sikkert også igen, super stemning og atmosfære:-)

Charlie sagde ...

TIL LYKKE med tangen og velkommen i QK klubben. Myre, hjerte, rose, fugle og græs - det var godt tænkt DEM skal du nok få brugt flittigt. Jeg er jo som du sikkert ved VILD med QK og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden. På sigt vil du sikkert også gerne have nogle tags - de er også mægtig anvendelige. Smukke kort og sødt LO du også har lavet.