torsdag den 20. marts 2008

Vores konfirmationskort.

Jeg havde sådan en lyst til at lave overskriften : En lang korthistorie..haha men det er bare min underlige humor.
Dette er så vores indbydelse til Anna Cecilies konfirmation og vi er selv ret glade for resultatet. dem som har modtaget dem idag har også været helt oppe og ringe over dem. Papiret til hjerterne og blomsterne er fra My Minds Eye - mit ynglingsmærke.

Bagsiden er lavet sådan bare fordi jeg sys det er så bart med en hel hvid side. Hvis ikke det var fordi jeg skulle lave 25 af slagsene havde jeg nok lavet det hele liiidt anderledes men man bliver nødt til at tænke på hvad der kan lade sig gøre uden at man bliver vanvittig :o)
Teksten hihi ja der blev jeg stædig og skrev 25 kort i hånden med kalligrafiskrift. Til sidste anede jeg næsten ikke hvad der var op og ned indenfor kalligrafiskrift. Jeg regnede ud at jeg har tegnet ca 850 blyantsstreger for derefter at viske dem ud igen. Erik rystede på hovedet og sagde..hvorfor pokker kopiere du det ikke bare? NUL PUTTE...
Men det resultat af jeg i to dage måtte gå med den der grinne skinne på mit højre håndled pga seneskedehindebetændelse eller hvordan det nu skrives. Det gjorde så ondt at jeg næsten ikke kunne køre på arbejde for jeg havde problemer med at dreje nøglen og skifte gear - men kortene - det var skrevet i hånden allesammen :o)
Tak fordi du kiggede forbi :o)

16 kommentarer:

maria sagde ...

wow en super flot invation kan godt forstå folk er helt op og ringe over den for den er vildt flot.
Sikke et stort arbejde du har lavet.
my mind eyes er også mit ynglings papir :0)

lam sagde ...

de er bare så flotte og jeg glæder mig til at modtage et. og ja hvad gør man ikke for de kære børn. Håber armen snart er på højkant igen, så du scrappe igen eller skal du igang med at lave takkekort,til efter festen ;O)

Sarah sagde ...

JA de er også super flotte... Uha du er da vist lidt af en stædig rad. Men arbejdet er givet godt ud for de er super lækre invitationerne.

God påske.

Marianne sagde ...

Sikke et arbejde - men de er godt nok også blevet flotte!!

Anne Thormose sagde ...

Hold da op et arbejde, men med et superflot resultat. Det er bestemt arbejdet værd, selvom jeg nu havde foretrukket kopimaskinen, hvis jeg skulle have det. ;0)
Lækker håndskrift og rigtig flot kort.

MH72 sagde ...

Nøøøj den er flot - ret godt gået! Og ja, nogle gange må man lide for skønheden (nå - det er måske ikke lige kort/scrapbooking det ordsprog er rettet mod???!!!!)

Majer sagde ...

Super flotte kort. Utroligt så fint det er skrevet. Det ser sgu godt ud!!

God påske :-)

Unknown sagde ...

Sikke flotte indbydelser, de er bare så gennemført, FLOT FLOT

Ragna sagde ...

De invitationer er bare blevet så flotte. Kan skam godt forstå, at modtagerne er vilde med at få så flot et kort i postkassen. Skulderklap til dig for dit store arbejde med håndskriften.

Mette sagde ...

Hvor er det bare nogle meget flotte invitationer - og et kæmpe arbejde. Håber armen har det bedre!

Kornum sagde ...

Wow det er så flot og
et super flot foto :)

Pia sagde ...

Et rigtig flot kort og så gennemført

Jette / ma11edina sagde ...

Du ER en kunstner ;-)...var det ikke sådan nogle af modtagerne udtalte det? :-D det er bare så hammer flot - Rikke er helt misundelig - og ærgerlig over at jeg ikke kendte til scrapbooking for 4 år siden da hun blev konfirmeret - selv om alt også da var hjemmelavet! AC er jo en smuk og sød pige, og du har bare ramt lige i plet med dit farvevalg og effekten med blomsterne og hjerterne. Og teksten - ja jeg bøjer mig - det er KLASSE!

Betina Olesen sagde ...

Wauw wauw.....hvor er de bare skønne...
Lækkert papir og farvevalg, hamrende flot med dit kalligrafi....ja, og sørme også en dejlig pige der sidder der udenpå ;-)....

Der er bare en ting jeg ikke forstår......hvor bliver min invitation af??????? LOL......

Knuz fra Betina

Charlotte Ravn sagde ...

hvor er det bare nogle flotte indbydelser og hold da op et arbejde, at skrive dem i hånden, kan godt forstå armen strejker!
Mine skinner til håndledene er stærkt blå, så de behøver ikke være kedlige laksefarvede at gå rundt med!!! ;) Kan du så passe på dine håndled, de skal holde mange år endnu!

Lise sagde ...

KÆFT de er blevet flotte - respekt. Sådan en fin invitation ville jeg nu også blive rigtig glad for at få ind af døren.

Og TÆNK at du har skrevet dem i hånden, tossede tøsebarn - tænker jeg bare :-)

Kærligst
Lisen - som er så glad for dine søde hilsner på min blogg!