lørdag den 19. april 2008

Layouts med Sassafras Lass.

Sikke dejligt med en lidt længere weekend - det kunne jeg godt blive vænnet til :o) Igår fredag gik Erik og jeg amok og gjorde rent. Det er bare SÅ lækkert når det er overstået. Superdejligt.

Idag skulle Anna Cecilie samt hendes to veninder Anne og Majken på shoppetur til Holstebro samt spise frokost sammen. Imens de hyggede sig var jeg ude hos Jette og lege med hende. Jeg siger jer..sikke et lækkert scrapværelse hun får..det er SÅ hyg´ligt! Jeg kom ud til jette ved 11 tiden og kørte igen ved 15 tiden da tøserne ville hentes. Jeg kan vise eet layout jeg fik påbegyndt hos Jette. De to andre er hemmelige lidt endnu...til midt i maj :o)

Men først dette layout som jeg lavede til weekendudfordringen hos Dreampapers. Da jeg fandt de gamle billeder kom jeg med det samme til at tænke på dette stykke papir. De passer da for lækkert sammen. Det var faktisk sjovt at scrappe pink, gul og orange.
Papiret er fra Sassafrass Lass (støn hvorfor hedder det ikke bare ib - nemmere at skrive *G*)
og købt i Sverige. Det er sååå lækkert.

Dette layout startede jeg på hos Jette. Det er lavet over et layout fra Scrapbook Trends, marts 2008. Jeg sys selv at det er blever ret sjovt - der er i hvert fald farve på!!

Det er nu lidt pussigt med den serie fra (støn) Sassafras Lass, for normalt er jeg meget til My Minds Eye typen af papir, men den her serie har fuldstændig taget mig med storm. Det er så fedt og sjovt at lege med.

Fortsat god weekend og tak fordi du kiggede forbi :o)

16 kommentarer:

lam sagde ...

super fed layouts, noget mere farverige end ejg plejer at se fra din hånd..... men som altid, så ser det s.... godt ud.
Uhada hvor jeg glæder mig til maj ;O)

Anonym sagde ...

wow hvor er det nogle flotte layouts - jeg tror jeg må lifte især det første! Den papir serie er også bare lige mig! Jeg tror jeg må ofre lidt dansk porto for at få hele serien :) Go søndag!

MH72 sagde ...

Ih nogle skønne layouts - med det flotte IB papir :-)

Anne Bente sagde ...

weeee, det var bare nogle super super flotte loer du der har fået lavet :)

Jette / ma11edina sagde ...

Tak for sidst :-) Det var ski´ hyg´ligt! Og ja, du var helt vild produktiv...og sikke nogle skønne LO´s. Du har bare udnyttet dine billeder så godt med det dersens papir ;-) Ja, serien fangede slet ikke mig, men når jeg ser dine LO´s...fortryder jeg da lidt hmmm...
Fantastisk som du har fået meget papir med og med flot harmoni i det hele!

Charlotte Ravn sagde ...

haha IB papir, ja det var da noget nemmere! Skønne layouts du har lavet og hvor lyder det bare til, at i har hygget jer i går!

Jette / ma11edina sagde ...

Forresten...smukke...skal du ikke snart have et nyt profilbillede med dine nye briller?? :-) :-)

Pialine sagde ...

Flotte LO´er med masser af knald på farverne - dejligt at se. Ja, det er dejligt det der "Ib" papir *LOL*
Knuzzer
Pialine

Pialine sagde ...

Flotte LO´er med masser af knald på farverne - dejligt at se. Ja, det er dejligt det der "Ib" papir *LOL*
Knuzzer
Pialine

Sarah sagde ...

Fede LO's.
Og ja det er en superlækker serie fra Sassafras lass. Har også noget på lager som jeg glæder mig til at bruge.

Unknown sagde ...

FLOTTE LO'er. Jeg er helt vild med "mormors hylde".

Anonym sagde ...

Super skønne LO's du har lavet dér :O) Er også selv glad for IB-papir :O)

Betina Olesen sagde ...

Ja, da der er nogen der har spist mit indlæg, og jeg af blogejeren kraftigt er blevet opfordret til at skrive, så må jeg jo altså til det igen..... suk......

Hej Søde

Rigtig flotte og lækre LO'er du har lavet.... gul, pink og orange sammen, var virkelig hot for nogle år siden, bare spørg Malu....

Men jeg er især vild med det nederste.... opsætningen er flot, men historien og billedet er bare lige mig......beundrede da også den hylde da jeg så den hjemme hos dig.... Flot flot....

Knuz fra Betina

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

Tanja sagde ...

Hej Anette..
Du er hermed tildelt en Award!!!
Tjek ind på min blog og hent den... :o)
Scrapknuzzz Tanja

Kornum sagde ...

Super flotte loer begge to:)