mandag den 3. december 2012

3. December: Sådan en helt almindelig mandag.

Det er første gang jeg prøver at blogge hver dag i december, så nu må vi se om jeg kan holde ved. Indtil videre synes jeg det er meget hyggeligt. Jeg har tænkt over hele dagen hvad jeg skulle blogge om - det er da meget hyggeligt :) 
Her i huset er vi alle kommet hjem og har spist. Jeg er liiidt øm for jeg var på motionscenter på mit arbejde..smart at have sådan eet så det ville jeg da prøve :) Nu har vi set julekalender og kalenderlyset er tændt. 

 Anna Cecilie skal til projekteksamen i morgen, så hun læser op og skriver ned :)
I lørdags var jeg sammen med scrappigerne fra Skive for at vise hvordan man laver et veskekort. Bagefter var der tid til at jeg også kunne scrappe lidt og det blev bla til dette nemme julekort: 
SÅ bliver det vidst ikke ret meget nemmere. Det var i øvrigt en rigtig hyggelig dag, på trods af at jeg var noget træt i kroppen efter julefrokost dagen før :)

Nu vil jeg tage rundt i blogland og se hvad i andre har lavet i dag :)

Ses vi imorgen?
Juleknus fra
Anette

6 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

Så hyggeligt,jeg ser også julekalender.det bliver man vist ikke for gammel til.
super sødt kort du har lavet.

rigtig god 3 december
knusss

Grete sagde ...

Et nemt kort kan også være rigtig fint, og denne er da ingen undtagelse.
Ja jeg har hørt at det var en god dag i lørdags, og om dine fine "veske-kort", hvor ville jeg gerne ha' deltaget, men der kom lige en fødselsdag i vejen, håber jeg får chancen en anden gang.
Held og lykke med eksamen til din datter.

Annette / aka sagde ...

Julefrokost og motionscenter.....Ak ja, det er en hård tid....hihi.

Dit kort er vel nok flot - jeg havde aldrig fået tanken om at lave en grankrans af iskrystaller. Den ide ryger lige i gemmerne. Tak.

Det er så hyggeligt at juleblogge. Jeg tror også man bliver lidt afhængig af det, men det tager sindsygt meget tid......Det er ulempen.

God 4. dec - og på gensyn i morgen.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Et rigtigt sødt julekort, flot kalenderlys og det lyder som en rigtig dejlig dag, trods ømhed ;-))
Held og lykke med Anna Cecilie.
Rigtig god 4 december til dig

lam sagde ...

Stemningsfyldte billeder og et skønt sødtjulekort, nemt eller ej

Betina Olesen sagde ...

Almindelige mandage er da skønne, der er noget dejligt genkendeligt over hverdage... selvom jeg da godt kunne tænke mig at der var flere fridage indlagt fast i hverdage... LOL...

Dejligt a du kiggede forbi, var jo noget spændt på om der var nogle læsere tilbage overhovedet ;-) og ja, mon ikke englene kommer på en dag i december, satser ihvertfald på at de kommer op i dag.

Skønt kort, jeg er jo storfan af enkelt, og har faktisk lige set på pinterest et helt juletræ med iskrystaller...

Hygge